به جنگ سربازان آمریکایی بروید!

به جنگ سربازان آمریکایی بروید!
به جنگ سربازان آمریکایی بروید!

خاطره علیرضا پناهیان از شهید همت
سخنرانی حجت الاسلام علیرضا پناهیان

متن:
شنیدید داعش می‌خواست بعضی از مناطق را حمله کند، سردار سلیمانی پرواز کرد به سمت آن منطقه داعش عقب‌نشینی کرد؟ از این اتفاق‌ها زیاد افتاده؛ شنیدید اینها را؟
من به شما بگویم ها! بعضی‌ها از این هیمنۀ سربازهای آمریکایی که یک چیزهایی به خودشان وصل کردند، هر چی به خودش وصل کرده در اثر ترس است! کار کنید جملاتی را طراحی کنید به صورت‌های مختلف، سربازهای آمریکایی را بترسانید. آنها همین‌جوری‌اش هم خیلی می‌ترسند. خدا شاهد است کار به تمرّدشان از ارتش می‌کشد و هی جدا شدن‌شان و بیرون رفتن‌شان از پادگان‌ها. اصلاً مضمحل می‌شود! «سَنُلْقِی فِی قُلُوبِ الَّذِینَ کَفَرُوا الرُّعْبَ»؛ ما توی دل کافران ترس از شما می‌اندازیم. می‌دانی آنها از شما چقدر می‌ترسند؟
شهید همّت رفته بود آموزش می‌داد به ما مثلاً یک چی دوره‌هایی را. رفته بود از نزدیک تپه‌های جولان اسرائیلی‌ها را شناسایی کرده بود و دیده بود. می‌گفت ببینید راحت‌ترین جنگ دنیا جنگ با این اسرائیلی‌هاست. می‌گفت فقط یک تانک‌شان را بزنید، تمام است. توی ستون یک نیرویشان را بزنی، تمام است.
اِ! این را شهید همّت کِی می‌گفت؟ سال هزار و سیصد و شصت و یک. جنگ سی و سه روزه چه سالی بود؟ ما بعدش رفتیم آنجا. رزمنده‌هایی که آنجا پیروز شده بودند خاطرات می‌گفتند. بعد رفتیم توی سنگر بچه‌های حزب الله آن بالا. می‌گفتش که نگاه کنید، اسرائیلی‌ها تانک‌هایشان توی این شیار تا اینجا آمد. سه چهار روز ما مانده بود اینها بیایند جلوتر بزنیم. و تقریباً یکی دو سه تا را زدند جنگ تمام شد. خدا اداره‌کنندۀ امواج است، امواج رعبی که از تو باید بیاندازد توی دل دشمن. پیشنهاد بدهم اجرا می‌کنید؟ کی‌ها زبان بلد هستند؟ کار کنید جملاتی را طراحی کنید به صورت‌های مختلف، سربازهای آمریکایی را بترسانید. -
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.