نمایش حمله برق آسا مار افعی به قورباغه

نمایش حمله برق آسا مار افعی به قورباغه
چالش تصویر برداری از حمله مار افعی

در فراسوی محدوده قدرت بینایی بشر اسراری نهفته است که حتی تصور آنها را هم نمیکردیم. حملاتی برق آسا (مار افعی به قورباغه )، رموز بقا و نابودی موجودات حیات وحش باشد.در طبیعت زمان با بالا و پائین آمدن خورشید و ماه مشخص می شود. در هر زمانی بعضی موجوادت خواب هستند ، در حالی که دیگران به دنبال غذا و کشتن یکدیگر هستند.

برای ثبت این لحظات از حیات وحش باید مستند سازها خود را با ساعت طبیعت هماهنگ کنند در غیر اینصورت ماموریت آنها شکست می خورد.آنها به قلمروئی پا گذاشتند که وقفه در آن معنی ندارد. آمریکای مرکزی یکی از وحشی ترین سیاره زمین است.این سرزمین که متشکل از هفت کشور همجوار است ، مانند پلی است که با دو اقیانوس هم مرز است . با کمتر از ۵۰۰کیلومتر پهنا ، پوشیده از جنگلهای انبوه و پر باران است.



قلمروی پنهانی که در انتظار مستند سازها است ، شامل نیم میلیون حیوان و گیاهان است. برای گیاهان رطوبت و چنین دمائی ، منطقه را تبدیل به بهشت کرده است. ولی برای حیوانات اینجا ، این دنیای سبز انبوه کشتارگاهی بزرگ چه در روز و چه در شب است.هزاران گونه جانداران در طول شب فعال هستند و اعضای گروه مستند ساز امیدوارند با دوربین های حساس به نور ، زندگی پنهانی و بعضا خشونت آنها را ضبط کنند. -
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.