تیزر فیلم سینمایی پری دریایی

تیزر فیلم سینمایی پری دریایی
فیلم سینمایی «پری دریایی» با موضوع خلیج فارس و آلودگی زیست محیطی به تهیه کنندگی محمد رضا عرب و کارگردانی مسعود آقابابائیان در سال 95 تولید شده است. بنیاد سینمایی فارابی در کنار محمد رضا عرب سرمایه گذار آن است.

امیر آقایی، پانته‌آ مهدی‌نیا، اصغر همت، شاهرخ فروتنیان، سیروس کهوری ن‍ژاد،محمدرضا جنگی، تورج فرامرزی، بهار مرادی و... در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند.

داستان فیلم:

یونس تنها بازمانده یک تیم غواصی در دوران حماسه و دفاع مقدس است که در کنار سواحل خلیج فارس زندگی می کند، می خواهد به یاد هم‌رزمان شهید و دوست مفقودالاثرش ارسلان در زیر آب های نیلگون خلیج فارس یادبودی را در دریا برای او نصب کند. در این بین او با آلودگی نفتی در دریا و ماجراهایی مرتبط روبه‌رو می شود.

پری دریایی قصه بازمانده جنگی را روایت می‌کند که امروز به عنوان یک مدافع محیط زیست آب های خلیج فارس در حال فعالیت است...

قصه فیلم به گونه ای روایت می شود که داستان دارای قهرمان باشد و بتواند مخاطب را با خود همراه کند به همین دلیل کارگردان به لحاظ فرم و محتوا فیلم را به گونه ای آماده کرده که بتواند با مخاطب همراه شود.

فیلمنامه «پری دریایی» بر اساس فیلمنامه"از دریا محمد رضا عرب" توسط امیر مسعود آقاباباییان نوشته و کارگردانی شده است.


شعار فیلم: همزمان با اکران در گروه سینماهای حوزه هنری رونمایی خواهد شد

نظر کارگردان:

ما در کشوری زندگی می‌کنیم که همه نقاط آن بهشت است اما هیچ کدام برای این بهشت ارزش قائل نیستیم در حالی که بیشتر کشورهای دنیا که حتی یک شعبه کوچک از بهشت ما را ندارند به گونه‌ای تبلیغ می‌کنند که توریست‌ها به سمت آن کشورها سرازیر می‌شوند. ای کاش مردم ما نیز کمی به زیستگاه خود اهمیت می‌دادند.

نظر تهیه کننده:

حمایت دولت‌ها از تولید آثار استراتژیک امری مرسوم در همه دنیاست -
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.