به اندازه همه تاریخ گازرسانی به روستا‌ها گاز رسانی صورت گرفت

به اندازه همه تاریخ گازرسانی به روستا‌ها گاز رسانی صورت گرفت
رئیس جمهور با اشاره به خدمات دولت‌های یازدهم و دوازدهم در حوزه توسعه روستایی گفت: ما در هر هفته به ۴۷ روستا گازرسانی کرده ایم یعنی ما در شش سال گذشته به اندازه همه تاریخ گاز رسانی به روستا‌ها خدمات داده ایم.
آقای روحانی در همایش دستاورد‌های دولت در زیرساخت‌های روستایی با اشاره به مذاکرات انجام شده با شش قدرت جهانی اظهار داشت: بعضی‌ها در این زمینه پنبه در گوششان گذاشته اند و می‌گویند این مذاکره چه خاصیتی داشت.
وی افزود: ما قبل از مذاکره یک میلیون بشکه نفت صادر می‌کردیم، اما بعد از مذاکره دو میلیون و ۸۰۰ هزار بشکه نفت صادر می‌کنیم. میلیارد‌ها دلار پول به کشور آوردیم؛ تمام پول‌هایی که حبس بود هر ماهی حدود یک میلیارد (دلار) آزاد کردیم. قطعنامه‌هایی که امریکا سی سال برایش تلاش کرده بود تخریب کردیم مثل بتی که ابراهیم (ع) شکست.
آقای روحانی با اشاره به دیگر دستاورد‌های مذاکرات با شش قدرت جهانی گفت: وقتی شرکت‌ها برای سرمایه گذاری به داخل کشور می‌آمدند چیزی نمی‌گفتند؛ اما وقتی می‌رفتند می‌گفتند چرا رفتند.

کد ویدیو
دانلود

رئیس جمهور با تأکید بر اینکه ما باید از همه توانمان استفاده کنیم و از کار‌هایی که هر کسی در کشور انجام می‌دهد سپاسگزاری کنیم افزود: این ناشکری است که ما فقط بگوییم آن نهاد کار می‌کند خیلی خوب است، اما نهاد دیگری که کار می‌کند خوب نیست! یک عده‌ای هستند که نصف قانون اساسی را قبول دارند، باقی آن را قبول ندارند؛ اما ما می‌گوییم همه اصول قانون اساسی را قبول داریم.
وی با بیان اینکه ما قدم‌های بزرگی را در زمینه هسته‌ای برداشته ایم گفت: در عین حال مذاکره هم می‌کنیم وزیر خارجه ما به پاریس می‌رود، برمی گردد با ما مشورت می‌کند و دوباره به پاریس می‌رود.
آقای روحانی با اشاره به اینکه ممکن است ما به راهی برویم که صد درصد موفق باشد افزود: اما جایی که احتمال موفقیت ۹۰ درصد نیست، اما احتمال ۱۰ یا ۲۰ درصد موفقیت هست باز باید تلاش کنیم نباید فرصت‌ها را از دست بدهیم.
رئیس جمهور در این باره ادامه داد: البته در رأس کار‌های ما قدرت داخلی و تولید ملی است یعنی این تولید و قدرت ملی است که به ما فرصت می‌دهد با دنیا تعامل کنیم نمی‌شود ما این فرصت را ایجاد کنیم، اما از آن استفاده نکنیم.
در ادامه این همایش آقای روحانی با اشاره به اینکه امروز احیای صنعت، کشاورزی، خدمات شهری و روستایی به معنای توانمند شدن قدرت ملی ماست گفت: آمار‌ها و ارقام امد که در دولت یازدهم و دوازدهم چه خدماتی به روستا‌ها ارائه شد و چقدر مؤثر بود، اما آمار و ارقامی را که در روستا‌ها خدمات انجام شده را تکرار می‌کنم. -
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.