با همه وجود درپی حل مشکلات مردم هستیم

با همه وجود درپی حل مشکلات مردم هستیم
آقای روحانی روز چهارشنبه در جلسه هیئت دولت، وظیفه اصلی دولت را خدمت صادقانه به مردم توصیف کرد و اظهار داشت: هدف اصلی دولت از تلاش در عرصه های مختلف داخلی و خارجی تأمین منافع ملی، افزایش رفاه مردم، رشد و توسعه جامعه، سرافرازی ایران عزیز و ترویج فرهنگ اسلام در اذهان مردم و بویژه جوانان است.

رئیس جمهور با تبریک هفته دولت به کارگزاران بخش اجرایی کشور، گفت: هفته دولت به معنای معرفی بخشی از فعالیت وزرا و بخشهای اجرایی دولت است و در این ایام فعالیتهای بسیار ارزشمند بخشهای مختلف، افتتاح و یا عملیات اجرایی آنها آغاز شده است.
رئیس جمهور با گرامیداشت یاد شهیدان رجایی و باهنر، گفت: شهیدان رجایی و باهنر دو شهید فرهنگی، مبارز و والا مقام بودند که در زمینه تعلیم و تربیت و آموزش و پرورش در کنار یکدیگر قرار داشتند و در نهایت شهید رجایی به عنوان رئیس جمهور لایق و مکتبی و دکتر باهنر به عنوان نخست وزیر اندیشمند به دست منافقین کوردل به شهادت رسیدند، اما نام و یاد و سیره زندگی آنها برای همه مردم ماندگار است.
آقای روحانی اضافه کرد: استقامت، ایستادگی، تواضع و خضوع این دو شهید در برابر مردم و پاکی آنها فراموش شدنی نیست و مردم آنها را هرگز از یاد نخواهند برد و برای دولتمردان نیز این شهیدان الگو بودند و خواهند بود.

رئیس جمهور در ادامه برخورداری از مسئولین لایق را از افتخارات جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت: مقامات مسئول کشورمان برای همیشه به عنوان شخصیتهای بارز در تاریخ، جاودان خواهند ماند و مردم خدمات آنها را فراموش نخواهند کرد.
آقای روحانی با بیان اینکه در ایامی که مشکلات مردم نسبت به سالهای قبل بیشتر شده امیدوارم با تلاش و خدمات بیشتر بتوانیم تا حد ممکن کاستیها را جبران کنیم، اظهار داشت: امروز دولت در همه زمینهها با حضور فعال در صحنه به دنبال کاهش مشکلات مردم است.
رئیس جمهور خاطر نشان کرد: اینکه وزیر امور خارجه کشورمان به نقاط مختلف جهان و کشورهای مختلف سفر کرده و در حال رایزنی و گفتگوست و در طول یک هفته 2 بار به فرانسه سفر میکند به معنای تلاش و فعالیت فوقالعاده خادمان مردم برای تأمین منافع مردم است.
آقای روحانی تصریح کرد: باید در عرصه سیاست خارجی از ظرفیت کشورهای دوست و همسو استفاده کرده و مشکلات را کاهش دهیم. -
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.