رفراندوم پیشکش به نظر و دیدگاه مردم توجه شود تا مردم غافلگیر نشوند

رفراندوم پیشکش به نظر و دیدگاه مردم توجه شود تا مردم غافلگیر نشوند
مرکز اصفهان؛ رئیس دستگاه قضا در جمع خانواده شهدا، ایثارگران، روحانیون، نخبگان و اقشار مردم اصفهان در سالن ارتش گفت: رفراندوم پیشکش به نظر و دیدگاه مردم توجه شود تا مردم غافلگیر نشوند و درجریان قرار گیرند.

حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رییسی افزود: در تصمیم گیری های مهمی که مردم نقش دارند، باید اطلاع و اقناع عمومی حاصل شود و نقش دادن و محرم دانستن مردم می تواند کمک به سزایی در مشارکت مهمترین امور کشور داشته باشد چرا که مهمترین امور کشور در 40 سال اخیر با نقش و حضور اساسی مردم تجلی یافته است.

رئیس دستگاه قضا، قوه قضاییه را موظف به دفاع از حقوق مردم و توجه به معیشت و سفره کارگران وکشاورزان دانست و گفت: رسیدگی به مشکلات معیشتی مردم وظیفه همه است و ما هم نسبت به حقوق مردم به هیچ وجه کوتاه نخواهیم آمد.

وی تاکید کرد: کسانی که امروز در جایگاه حفظ قانون، خدمت به مردم و مبارزه با فساد هستند در صورت ارتکاب جرم و جنایت به صورت مضاعف مجازات می شوند.

حجت الاسلام والمسلمین رییسی، جوانان متدین و فرهیختگان را همراه و مشوقی مناسب برای قضات عادل و شجاع کشور دانست و افزود: ظرفیت نیروی انسانی متعهد به ویژه جوانان در کشور فرصتی مناسب برای پیشرفت کشور است.

وی با اشاره به جایگاه والای شهدا و ایثارگران در جامعه، حضور در جمع خانواده شهدا و ایثارگر را برای خود و معاونانش فرصتی مغتنم دانست و گفت: شهدا درس‌آموز ما هستند و نه تنها در آسمان اصفهان و ایران بلکه در جهان اسلام می‌درخشند.

رییس دستگاه قضا با اشاره به صحبت های جمعی از شرکت کنندگان در این جلسه افزود: صحبت افراد در این جمع دغدغه‌مند است و دوستانی که از سر دلسوزی و تحول صحبت می‌کنند حتما مغتنم خواهد بود.

حجت الاسلام والمسلمین رییسی گفت: آنچه که امروز در بیانیه گام دوم رهبری اعلام شده برای همه چراغ راه عدالت است و مسؤولان با مسؤولیت‌پذیری و مردم نیز بر این موضوع نظارت داشته باشند.

وی یکی از وظایف دستگاه قضا را کنترل کیفیت و نظارت دانست و گفت: درصورت اصلاح ساختارهای فسادزا، ورود پرونده ها به دستگاه قضا بسیار کمتر می شود.

رئیس قوه قضائیه ، عَلَمی که رهبری در موضوع مبارزه با ناهنجاری و فساد برداشته‌اند، را یکی از راهبردهای نظام اسلامی بیان کرد و با تاکید براینکه فساد تحت هر پوشش، نهاد ، نام ، جایگاه ، قدرت و ثروت فساد است افزود: هرکجا که فساد ظاهر شود زیبنده نظام نیست؛ ملامتِ ملامت‌گران و حاشیه‌سازی‌ها ما را از میدان به در نخواهد کرد.

حجت الاسلام والمسلمین رییسی گفت: حضور انقلابی مردم در عرصه های مختلف، ایجاد توطئه دشمنان را نقش بر آب کرد و امروز کشور ما در مقابل این توطئه در امنیت قرار دارد ولی نباید فراموش کرد آن چه خواست مردم است باید به آن توجه شود.

وی با اشاره به نا امنی های اخیر هم گفت: افرادی که با ایجاد ناامنی خلاف ارزش‌ها حرکت کردند، به اموال عمومی خسارت زدند و اغتشاشات و شرارت کردند، برابر قانون با آن‌ها برخورد خواهد شد. -
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.