تجربه دیدن چرخش زمین با هواپیمای نظامی پیشرفته

تجربه دیدن چرخش زمین با هواپیمای نظامی پیشرفته
سیاره زمین از زمان خلقت در حال گردش بوده است . به مدت چهار و نیم میلیارد سال خورشید همه روزه از سمت شرق طلوع کرده ، در آسمان درخشیده و در غرب ، غروب کرده است . و با غروب خورشید ستاره ها چرخش زمین در طول شب را نگاه میکنند. این یکی از نشانه های بیرونی چرخش مداوم سیاره زمین است .

با چرخش ۲۴ ساعته دور حول محور سیاره خورشید ، ما با سرعت بالائی در فضا حال حرکت هستیم. با این حال اگر بی حرکت ایست کنیم ، چیزی احساس نمیکنیم .ولی یک زاه برای تجربه چرخش زمین وجود دارد .
استفاده از هواپیمای نظامی‌ برای متوقف کردن زمان

برای حس به دست آوردن تجربه دیدن چرخش زمین از هواپیمای نظامی پیشرفته یوروفایتر تایفون استفاده شده است. یکی از پیشرفته ترین هواپیمای دنیا در حال حاضر می باشد. سرعت این هواپیما حداقل دو برابر سرعت صوت می باشد . ماموریت این هواپیما این است در هوا پرواز کنند و زمانی که خورشید در حال غروب است ، ارتفاع خود را بالا ببرند .
چرخش زمین به دور خورشید

خلبانان هواپیما قصد دارند با سرعت چرخشیدن زمین ، خود زا هماهنگ کنند. در این ماموریت خیلی حیاتی است که زمان بندی دقیقی داشته باشند و در زمان درست باید حرکت کنند . سرعت شان در آن موقع چیزی حدود ۵۶۰ مایل در ساعت خواهد بود ولی آنها قصد دارند، سرعت خود را بالاتر از این ببرند . بعد از گرمایش باید شتاب فوق صوت بگیرند . و در کل هدف آنها این است که از سرعت چرخش زمین جلو بزنند. -
نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.