دغدغه های تاسیس بنیاد کودک

دغدغه های تاسیس بنیاد کودک
سرور دادخواه اولین مدیر عامل بنیاد خیریه کودک از اهداف و دغدغه های تاسیس بنیاد کودک می گوید.

سرور دادخواه،همراهی همیاران برای توسعه جامعه را ارج نهیم سرور دادخواه، در بیست‌وچهارمین سال‌روز تاسیس بنیادکودک: همراهی همیاران برای توسعه جامعه را ارج نهیم

دادخواه با تاکید بر نگاه حمایتی بنیادکودک از دانش‌آموزانِ با استعداد نیازمند با حفظ کرامت آنان، اظهار کرد: بنیادکودک تلاش می‌کند در قالب مسئولیت اجتماعی با برانگیختن عواطف نوع‌دوستانه اقشار جامعه، در ایجاد فرصت و انگیزه رشد و توسعه برای تمامی افراد به خصوص محرومان و نیازمندان بکوشد.
وی مهرمندی و همدلی‌های همیاران را در حمایت از تحصیل دانش‌آموزان با استعداد نیازمند سراسر کشور، بسیار ارزشمند برشمرد و افزود: علاقه‌مندان به حمایت از دانش‌آموزان با استعداد نیازمند، می‌توانند از طریق وب‌سایت بنیادکودک به خانواده بزرگ بنیادکودک بپیوندند و با حمایت از دانش‌آموزان با استعداد، نیازهای زندگی‌شان را فراهم کرده و آینده‌شان را متحول کنند.

این مسئول، رسالت بنیادکودک را حمایت تحصیلی و معنوی از دانش‌آموزان با استعداد نیازمند خواند و بیان کرد: در حال حاضر بیش از 9 هزار دانش‌آموز از بورسیه بنیادکودک برخوردار هستند و این موسسه تاکنون توانسته است نزدیک به 15 هزار دانش‌آموز و خانواده های آنان را حمایت کند.

مدیرعامل پیشین بنیادکودک، همچنین ادامه داد: بنیادکودک در کمیسیون اقتصادی و اجتماعی سازمان ملل (ECOSOC) به عنوان مقام مشورتی پذیرفته شده و از طریق سازمان سویسی SGS از نظر کیفیت و کمیت مورد بررسی و ممیزی قرار می‌گیرد و هر سال امتیازات لازم را به دست می‌آورد.
دادخواه یکی از امتیازهای این موسسه در ایران را دریافت مجوز ملی از وزارت کشور اعلام کرد و ادامه داد: این موسسه در سال 86 از هیات دولت مجوزی دریافت کرده که بر اساس آن، کمک به بنیادکودک جزء هزینه‌های قابل قبول مالیاتی محسوب ‌می‌شود.
گفتنی است، بنیادکودک با دارابودن 28 نمایندگی در 23 استان کشور و 8 دفتر برون‌مرزی، همواره به این می‌اندیشد «هیچ دانش‌آموز با استعدادی نباید به دلیل مشکلات مالی و اقتصادی از تحصیل و تلاش باز بماند».

در حال حاضر دکتر حرمت ناظری قائم مقام پیشین این بنیاد خیریه مدیر عامل بنیاد کودک است -
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.