ما امروز نیازمند یک تحرک و پرش به سمت توسعه هستیم

ما امروز نیازمند یک تحرک و پرش به سمت توسعه هستیم
رئیس جمهور گفت: اگر کشوری از لحاظ خرید هواپیما، قطعات و تعمیر هیچ مشکلی نداشته باشد، اداره صنعت هوانوردی آسان است، اما در کشور ما این چنین نیست.
آقای روحانی در ادامه سخنانش در آیین گشایش پایانه سلام افزود: باوجود همه مشکلات امروز باید از همه بخش‌های صنعت هوانوردی تشکر کنیم کار آسان و ساده نیست، اما بحمدالله کشور ما در صدر کشور‌های پیشرفته جهان در مسیر حرکت است.
رئیس جمهور گفت: کمبود‌ها و مشکلاتی داریم، اما این کمبود‌ها قابل رفع است.

ما امروز نیازمند یک تحرک و پرش به سمت توسعه هستیم

آقای روحانی افزود: دولت یازدهم و سپس دولت دوازدهم یکی از تلاشهایش رونق در بخش صنعت هوایی بوده است.
وی گفت: شما می‌دانید که بعد از توافق هسته‌ای و فضایی را که در روابط بین الملل ایجاد کردیم، بعد از چند ده سال توانستیم تعدادی هواپیمای نو وارد کشور کنیم.
رئیس جمهور افزود: این شاید یکی از آرزو‌های مردم ما بود که وقتی سوار هواپیما می‌شوند هواپیمایی باشد که از کارخانه سازنده مستقیم وارد کشور شده باشد.
آقای روحانی گفت: این روند می‌توانست ادامه پیدا کند و در مسیر ادامه بود، ما در پی خرید صد‌ها فروند هواپیما در طول سال‌های آینده برای راحتی و رفاه مردم و همچنین برای اقتصاد و حمل و نقل کشور بودیم.
رئیس جمهور افزود: اما امروز آمریکا برخلاف همه مقررات بین المللی در برابر ملت ما ایستادگی می‌کند در هر حال باید تشکر و سپاسگزاری کنیم از همه آن‌هایی که امروز صنعت هوایی ما را سرپا نگه داشته اند. -
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.