امروز عمل ما در برابر بدخواهان رونق اقتصادی است

امروز عمل ما در برابر بدخواهان رونق اقتصادی است
رئیس جمهور با بیان اینکه صنعت هوایی نقش مهم و پررنگی در اقتصاد امروز کشور دارد گفت: امروز یک استان اگر یک دانشگاه فعال داشته باشد این استان نیاز به فرودگاه دارد تا بتواند اساتید و دانشجویان را جابه جا کند واگر یک مرکز درمانی در استانی دیگر داشته باشیم صنعت هوایی می‌تواند در خدمات رسانی به بیماران و نیازمندان به درمان کمک فراوان بکند، پس صنعت هوایی برای ما مهم و حیاتی است.

روحانی افزود: این موضوع برای ما مهم است که ایران بتواند یک مرکز ترانزیت و اقتصادی در منطقه و جهان باشد و این حق مردم ماست که بتوانند از این صنعت و مزایای اقتصادی آن بهره‌مند شوند.
رئیس جمهور تاکید کرد: اشتغال زایی که در این صنعت وجود دارد بسیار مهم است و در زندگی و درآمد مردم می‌تواند تاثیرات فراوانی داشته باشد.
وی اظهار داشت: در چند سال گذشته در زمینه توسعه صنعت حمل و نقل و هوایی اقدامات بسیار زیادی شده و در زمینه توسعه ارتباطات گام‌های خوبی برداشته شده است ‏، در زمینه گسترش ارتباطات دریایی، بندری، راه آهن و دیگر موضوعات ظرفیت سازی بسیار خوبی انجام شده تا کشورمان بتواند یک مرکز حمل و نقل مهم در منطقه شود و این ناشی از قدرت ملی ماست. -
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.