پیوند ایران با دنیا ناگسستنی است

پیوند ایران با دنیا ناگسستنی است
رئیس جمهور گفت: بعضی کشور‌ها سعی می‌کنند اتصال ما را با دیگر کشور‌ها قطع کنند، اما همکاری‌های ایران باید با کشور‌های دیگر به گونه‌ای باشد که هیچ کشوری نتواند ما را از دیگر کشور‌های دنیا جدا کند.
آقای روحانی گفت: این پایانه فرودگاهی با مصالح و تجهیزات و دانش فنی داخل کشور ساخته شده که این نشان از خودکفایی کامل ایران در صنعت ساخت فرودگاه است.

وی گفت: من خوشحالم که اعلام کنم شرکت‌های ایرانی که در خارج کشور فعالیت می‌کنند باعث شده اند که مسئولان خارجی اعتراف کنند که شرکت‌های ایرانی از شرکت‌های دیگر بهتر عمل کرده اند و اگر طرح صنعتی، راه سازی و یا ...‌ای را که توسط شرکت‌های ایرانی احداث شده است با طرح‌های اجرا شده شرکت‌های خارجی مقایسه کنیم به گفته خود مسئولان ان‌ها شرکت‌های ایرانی از لحاظ زمان و کیفیت بهتر از شرکت‌های دیگر عمل کرده اند.
رئیس جمهور افزود: ایران باید طوری با دنیا همکاری کند که پیوند ما با دنیا جدانشدنی باشد یعنی در حالیکه کشور‌هایی سعی می‌کنند که اتصال ما را با دیگر کشور‌های دنیا قطع کنند، اما اتصال ایران باید با دنیا به گونه‌ای باشد که همکاری‌های ایران جدانشدنی شود که این خود باعث مقاوم سازی اقتصاد کشور ما خواهد شد.
وی گفت:در حال حاضر هم باوجود تلاش‌های آمریکایی‌ها برای جدا کردن ایران از دنیا کاملا مشخص است که آن‌ها شکست خورده اند و معلوم است که ارتباط ما جدانشدنی است و سند آن هم همایش‌ها و برنامه‌هایی است که در کشور‌های دیگر برگزار می‌شود و در همه آن‌ها ایران جایگاه ویژه‌ای دارد. -
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.