جستجوی کار گروهی دلفین ها برای شکار

جستجوی کار گروهی دلفین ها برای شکار
دلفین‌ها مشابه شامپانزه‌ها، سگ‌ها و فیل‌ها می‌توانند در کارهای گروهی با هم همکاری کرده و رفتارشان را با یکدیگر هماهنگ کنند.دلفین ها در گروه های اجتماعی خبره و پیشرفته زندگی میکنند. وقتی باهم کار کنند میتوانند منطقه وسیعی رو پوشش دهند.اینها دلفین های چرخشی هستند، شاید این چرخش آنها یک نوع ارتباط هست یا فقط خوشگذرانی .

دلفین‌ها برای مشارکت در یک کار گروهی، رفتار خود را هماهنگ می‌کنند. به‌طور خاص، دلفین اول منتظر رسیدن سایرین می‌شود و دلفین‌های دنبال‌کننده‌ی او، سرعت شنای خود را مطابق با رفتار دلفین اول هماهنگ می‌کنند.


گروه های کوچک کنار هم می آیند و دسته های ۵ هزار تائی میشوند . دلفین های چرخشی پر سرو صدا ترین نوع دلفین ها هستند. آنها از اکولوکیشن یک نوع ردیاب صوتی استفاده میکنند. تا طعمه شون رو پیدا کنند .

هر شکارچی یک سری صدا انتشار میدهد و بعد منتظر بازگشت اکو صدا میشود. با این روش طعمه ای که صدها متر دورتر هست رو بررسی میکنند و یک دیوار صوتی ایجاد میکنند.

دلفین ها ماهی های فانوسی رو پیدا میکنند. آنها بیشتر در عمق اقیانوس و دور از دلفینها هستند و تنها زمانی برای تغذیه به سطح آب میایند تبدیل به طعمه می شوند. دلفین ها ماهی ها را با صدای بلندشان گیج میکنند و براحتی آنها را جمع میکنند . دلفین ها به زیر ماهی فانوسی میروند تا از برگشت آنها به عمق اقیانوس جلوگیری کنند. -
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.