خیریه کتایون ریاحی برای کمک به شنیدن کودکان ناشنوا

خیریه کتایون ریاحی برای کمک به شنیدن کودکان ناشنوا
بنیاد خیریه نیکوکاری کمک (کیش مهر کتایون)

مدتی است که بانوی نیکوکار سینمای ایران سرکار خانم، کتایون ریاحی بنیاد خیریه ای به نام کیش مهر کتایون تاسیس نموده است که حامی کودکان نیازمند کاشت حلزون گوش است.

کتایون ریاحی در راه شنیدن کودکان ناشنوا قدم گذاشته است.

در همین رابطه او کلیپی درست کرده است و از دیگر بانوان بازیگر دعوت نموده تا در آن به تبلیغ این موسسه خیریه بپردازند.

بازیگران معروفی که در این کلیپ حضور دارند با زبان های مختلف در مورد صدا صحبت هایی انجام می دهند. الناز شاکردوست، لیلا حاتمی، نیکی کریمی، مهناز افشار، گوهر خیراندیش، مهتاب کرامتی و ژاله علو به زبان های مختلف در مورد آوای هستی صحبت می کنند. بانو ریاحی نیز خود با زبان اشاره در این کلیپ برای ناشنوایان صحبت می کند.
این کلیپ که برای کمک به کودکان ناشنوا تهیه شده، مورد تحسین بسیاری از کاربران قرار گرفته است.

بسیاری از کاربران عنوان کردند که با این کلیپ گونه هایشان تر شده و گریستند.

درباره بنیاد نیکوکاری کمک:

کیش مهر کتایون (کمک) بنیادی نیکوکارانه و مستقل است که در اسفند ماه سال ۱۳۹۱ با شماره ۱۸۵ به ثبت رسید و با اهداف عالی انسانی، اجتماعی و فرهنگی شروع به فعالیت کرده است. بنیانگذار کمک، هنرمند نام آشنای ایران زمین “کتایون ریاحی” میباشد. وی پس از سالها فعالیت های نیکوکارانه، دفتر اصلی بنیاد کمک را به طور رسمی در جزیره زیبای کیش افتتاح نمود.

فعالیت پایه و اصلی بنیاد، کمک به کودکان ناشنوای مادرزادی است که نیازمند جراحی کاشت حلزونی گوش هستند و با این کمک نه تنها از موهبت شنوایی بهره مند میگردند بلکه میتوانند در مدارس عادی با کودکان هم سن خود به تحصیل و آموزش بپردازند و مانند سایرین به زندگی خود ادامه دهند.

بنیاد کمک با همکاری سازمان بهزیستی کشور این کودکان را شناسایی می کند. روند درمان ۳۲ میلیون تومان هزینه خواهد داشت. هیات امنای صرفه جویی ارزی مسئول تهیه “پروتز کاشت” و تأمین بخشی از هزینه فوق میباشد.

از کل هزینه درمان ۶ میلیون تومان سهم خانواده باقی میماند که بنیاد کمک بخشی از سهم خانواده را به عهده میگیرد (۳ میلیون تومان) و سعی دارد درمان پس از جراحی را پیگیری و اطلاع‌رسانی کند -
نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.