یک مرد واقعی و یک همسر احتمالی در برخورد با شما، در چهارچوب عرف و شرع رفتار می­ کند.
 
چکیده : هر رابطه و آشنایی بین دو دختر و پسر لزوما به ازدواج منجر نمی­ شود، بنابراین وقتی هدف شما از آشنایی با یک مرد ازدواج است، باید نشانه­ های از این مردان را بشناسید؛ تا هرچه زودتر بتوانید برای ادامه یا قطع این رابطه اقدام کنید. در ادامه مقاله قبلی به نشانه ­هایی هرچند کوچک، اما بسیار مهم برای شناسایی این مردان اشاره می­ کنیم. با ما همراه باشید. 

تعداد کلمات 612 /  تخمین زمان مطالعه  3 دقیقه



چگونه و از چه نشانه هایی می­ توان مردهای خوب را پیدا کرد؟

 

2. حرکت در چهارچوب روابط مشخص

هر جامعه ای برای روابط دو جنس مخالف چهارچوب مشخصی دارد. اگر واقع بین باشید، یک همسر احتمالی، در جهت حفظ احترام شما، تمام سعی و تلاش خود را می­کند تا در چهارچوب عرف و شرع رفتار کند، هرچند به آن اعتقاد نداشته باشد. به بیان دیگر وی خط قرمزهای جامعه را در روابط خود با شما زیر پا نمی­گذارد. این مساله، یکی از نشانه های بسیار مهم است که آینده رابطه شما را پیش بینی می­کند
 

3. آینده در انتظار ما است

مردی که صرفا در حال، با شما زندگی می­کند فقط می خواهد وقتش را بگذراند و دیگر هیچ؛ یعنی آینده مشترکی با شما برای خود تصور نمی کند. در واقع اگر با شما در مورد برنامه‌ها و هدف ­های آینده‌اش حرفی نزند، نشان­دهنده این است که تمایلی ندارد شما را در آینده وارد زندگی‌اش کند.
 

4. گذشته، گذشته است

هرچند گفته می ­شود، گذشته هر انسان، تعیین کننده و سازنده آینده وی خواهد بود؛ اما به این معنا نیست که هرکس در گذشته، اشتباهات و خطاهایی کرده باشد، باید تا آخر عمر تقاص آن را پس دهد، بلکه همین که از آن اشتباهات در زندگی خود درس گرفته و آن­ها را مجددا تکرار نکند،کافی خواهد بود. حال با درنظر گرفتن این مسئله، می­توان گفت مردی که، صرفا بر اساس یک آشنایی ساده، به خود حق می ­دهد مدام در گذشته شما جستجو کند، چندان به شما اعتماد ندارد و رابطه­­ای که از اساس بر پایه عدم اعتماد بنا شده است، به ازدواجی موفق منجر نخواهد شد.
 

5. حرکت به سوی شناخت و تعاملات بیشتر

با توجه به مطلب قبلی، می توان گفت؛ هر رابطه ­ای به تدریج در اثر تعاملات مثبت و صحیح، باید به سوی آگاهی و شناخت هرچه بیشتر طرفین پیش برود، در واقع یک سیر صعودی داشته باشد. اما اگر بعد از مدتی احساس کردید که رابطه شما، هیچ رشد و پیشرفتی در این زمینه حاصل نکرده است، بلکه برعکس به یک رابطه بی هدف و صرفا سرگرم کننده تبدیل شده است، چندان به ازدواج امیدوار نباشید.
 

6. فداکاری و از خودگذشتگی مرد

یک مرد واقعی و یک همسر احتمالی، برای شما حاضر به انجام هرگونه فداکاری و از خودگذشتگی است. بنابراین اگر از سوی وی نشانه­هایی از بی تفاوتی و بی خیالی را، از بیماری ساده­ای که به آن مبتلا شده­اید گرفته تا بحران مالی­ای که با آن مواجه شدید، نسبت به خود احساس کردید از کنار آن به سادگی عبور نکنید. یک لحظه به این موضوع فکر کنید؛ چگونه به این مرد می توانید به عنوان تکیه­گاه و پشتیبان در مقابل مسائل و مشکلات غیر قابل پیش بینی زندگی، تا آخر عمر تکیه کنید؟

نویسنده: خانم حدیثه اسفندیار
 

بیشتر بخوانید:
چطور می­ توان فهمید که رابطه تان به ازدواج منجر خواهد شد یا نه؟ (بخش اول)
تاثیر آموزش مهارتهای زندگی در زنان خانه دار (بخش اول)
این مرد قصد ازدواج ندارد
این رابطه به ازدواج ختم نمی‌شود!