اي پيام‏آورِ آزادي انسانها از بندِ جهالت و ناداني و گمراهي، مقدم نوراني‏ات را به اين عرصه خاکي تبريک مي‏گوييم و گرامي مي‏داريم.
اي آخرين فرستاده پروردگار، با تابش انوار خود بر مردم دنيا دريچه تازه‏اي از معارف الهي را گشودي و اسلامي را عرضه نموده که ايستادگي آن به دستان علي بن ابي‏طالب‏عليه السلام بود.
اي خاتم رسولان، قرنها را از دوردست‏هاي تاريخ درنورديدي و نسل به نسل منتقل گشتي تا با اعلام نبوت خويش و ولايت علي‏عليه السلام، دين ابراهيم را زنده نگاه داري و شريعت خداوند را بر پا نمايي.
اي پدر فاطمه و حسنين، پيامبران مژده تو را بر همگان مي‏دادند و مخلوقات عالم از ميلادت شاد بودند؛ چرا که آخرين پيامبرِ الهي، زمين را با نور خويش روشن مي‏کرد و ما نيز از چنين موهبتي مسرور هستيم.
اينک که 1480 سال از ميلاد پيامبرصلي الله عليه وآله گذشته است وظيفه ماست که آن روز عظيم را احيايي تازه کنيم و داستان آن واقعه‏اي که هرگز مانندش ديده نشد را بر همگان عرضه کنيم. ولادت پيامبرصلي الله عليه وآله يکي از مهمترين نقاط مهم دين و اعتقاد شيعه است که خواستار تعمقي بيش از پيش است.
در کتاب حاضر گزارشي به صورت لحظه به لحظه با تمام جزئيات ولادت پيامبرصلي الله عليه وآله در قالب داستاني تقديم مي‏شود؛ تا بدانيم در ماه‏هاي بارداري آمنه چه گذشت، و در شب ولادت در آسمان‏ها و زمين چه اتفاقاتي افتاد و تا يک هفته پس از ولادت چه وقايعي به وقوع پيوست.
آنچه پيش روي شماست جمع‏بندي و تدوين يک صورت کامل از ماجراي ولادت پيامبرصلي الله عليه وآله در ؟؟؟ مرحله است، که با مراجعه به کليه منابع مربوط به موضوع تنظيم گرديده، و حتي يک کلمه به عنوان تخيل آورده نشده است .
متن کتاب "  گزارش لحظه به لحظه از ولادت پیامبر "

معرفي سايت مرتبط با اين مقاله


تصاوير زيبا و مرتبط با اين مقاله