ارسال کارت پستال


 

 


 

          از کادر بالای صفحه (نوار کشویی) و یا از قسمت نوار پایین صفحه روی کلمه کارت پستال کلیک کنید.

  
 

  • در بخش کارت پستال راسخون شما می توانید کارت پستال مورد نظر خود را با توجه به مناسبت های پیش رو انتخاب نموده و به آدرس پست الکترونیکی دوستان خود ارسال نمایید. کارت پستال های راسخون در 10 گروه اصلی شامل تبریک، اعیاد مذهبی، تسلیت، مناسبت های جهانی، کارت دعوت، میلاد امامان علیهم السلام، مناسبت ها، شهادت معصومین و هنری و بسته بندی شده است که با کلیک روی هر عنوان اصلی به عناوین فرعی آن دسترسی پیدا می کنید.

  • با انتخاب مناسبت مورد نظر لیستی از کارت پستال های موجود به همراه نمونه کوچکی از کارت پستال نمایش داده می شود .

  • بعد از انتخاب کارت پستال مورد نظرتان روی آن کلیک کنید کارت پستال با ابعاد اصلی به نمایش در می آید. نام و نام خانوادگی و نشانی پست الکترونیکی خود و نام و نام خانوادگی و نشانی پست الکترونیکی گیرنده به همراه متن ارسالی شما برای گیرنده را وارد نمایید. متن ارسالی شما به همراه کارت باید حداکثر200 حرف باشد. سپس روی دکمه ارسال کلیک نمایید. پیغام «کاربر گرامی کارت پستال شما با موفقیت ارسال شد. به نمایش در آمده و کارت پستال به نشانی پست الکترونیکی دوست شما ارسال می شود.

  • در بخش فهرست کامل کارت پستال ها تمام کارت پستال های موجود به ترتیب زمان ارسال روی سایت به نمایش در آمده که با کلیک روی هر کارت می توانید آن را ارسال نمایید.

     

    شما می توانید در این بخش از سایت ما را از نظرات سازنده خود بهره مند سازید. نام و نام خانوادگی نشانی پست الکترونیکی و نظرتان را در کادر های مربوطه وارد نموده گزینه ارسال را انتخاب نمایید. نظرات شما پس از بررسی در پاین این بخش درج خواهد شد.