مسنجر کاربران
 
 

صفحه ی اصلی/ مسنجر کاربران

برای استفاده از سیستم گفتگوی زنده راسخون باید در سایت عضو شده باشید. نام کاربری و رمز عبور خود را وارد کرده گزینه login را انتخاب نمایید.

در سمت چپ محیط گفتگو در قسمت َAvailable Rooms می توانید فهرست اتاق های گفتگوی عمومی موجود را مشاهده نمایید. برای ورود به هر اتاق روی آن کلیک نمایید.

برای ایجاد پیام در کادر پایین محیط چت روم عمومی پیام خود را تایپ کرده گزینه SEND را انتخاب نمایید.
از طریق گزینه ی Search Member می توانید کاربر مورد نظر خود را از بین کاربران آنلاین و یا همه ی کاربران بیابید. نام کاربری دوست خود را در کادر Search for تایپ نموده گزینه Search را کلیک نمایید. نام کاربری و نام کامل کاربر نمایش داده می شود با انتخاب گزینه Chat Now می توانید با کاربر مورد نظر به صورت اختصاصی گفتگو نمایید و با انتخاب گزینه add to Favorite List می توانید کاربر مورد نظرتان را به لیست کاربران مورد علاقه تان اضافه کنید.

در قسمت my Favorite group می توانید یک گروه اختصاصی برای خود ایجاد نمایید در کادر Create a new group نام گروه مورد نظرتان را تایپ کرده گزینه new را انتخاب نمایید. پس از ایجاد گروه جدید نام آن در کادر پایین نمایش داده می شود با انتخاب آن می توانید با انتخاب گزینه Delete گروه ایجاد شده را حذف نموده و با انتخاب گزینه Edit می توانید نام گروه را ویرایش نمایید. نام جدید را در کادر پایین صفحه تایپ نموده Ok را بفشارید.

در قسمت My Favorite Member می توانید فهرست اعضای مورد علاقه خود که قبلا به این لیست افزوده اید مشاهده نموده و همچنین می توانید با انتخاب گزینه Delete آن ها را حذف نمایید.

در بخش Configuration شما می توانید تنظیمات مورد نظر خود را برای افزایش کارایی در محیط گفتگو انجام دهید در بخش Connection type شما می توانید نوع خط ارتباط اینترنتی خود را از لیست باز شده انتخاب نمایید.
در بخش Alert Sound می توانید صداهای هشدار مثلا صداهایی که هنگام ورود به اتاق چپ یا ورود کاربران پخش می شود قطع و وصل نمایید.
در بخش Microphone تنظیمات مربوط به میکروفن و در بخششCamera تنظیمات مربوط به دوربین webcam قابل مشاهده می باشد. در صورتی که تنظیمات بالا درست انجام شده باشد. تصویر شما باید در بخش preview به صورت واضح قابل مشاهده باشد پس از ایجاد تنظیمات مورد نظر روی گزینه Save setting کلیک نمایید.
برای آغاز گفتگوی زنده می توانید روی نام کاربری اعضای حاضر در تالارهای گفتگو کلیک نمایید یا از Search Member کمک بگیرید.