دلايل آمار بالاي سرطان پوست

نويسنده : Alan wighton
مترجم : محمود کريمي
اختصاصي راسخون




اين سرطان تا 100 سال پيش به گوش کسي نخورده بود . اين سرطان در 40 الي 50 سال اخير به طور آرام آرام رو به افزايش گذاشت . موارد melanoma در 30 سال گذشته در انگلستان 2 برابر شده است . خورشيد پر نورتر نشده است و لايه ي اوزون هم همچنان سالم است . اما غذاهاي روزانه ي مصرفي ما به طور وسيعي تغيير کرده است . اين ترکيب نور خورشيد و تغذيه ي ناقص ماست که موجب سرطان مي شود . آسيب هاي ناشي آفتاب سوختگي است که مشخص مي کند ، سرطان پوست چه جايي به وجود آيد اما تغذيه ناقص و ديگر فاکتورهاي روش زندگي است که موجب رشد آن مي شود و به همين دليل است که پس از درمان سرطان ، باز هم دوباره ظاهر مي شود . تنها راههاي درمان سرطان هاي پوست يا melonoma ها ، راه هايي است که در زير مي آيد .
سرطان جزء 100 بيماري که ما بايد به آنها اعتقاد داشته باشيم نيست ، اما از آن 100 بيماري بالاتر است . همه ي سرطان ها ، تقريباً دلايل مشترکي دارند . به خاطر آوريد که بسياري از افراد در نواحي اي از بدن دچار سرطان پوست مي شوند که نور خورشيد زيادي نمي بينند . مثل پاها يا کف دستها . همچنين تيره پوستان به اندازه ي روشن پوستان دچار سرطان پوست مي شوند .
دلايلي که يک نفر دچار سرطان مي شود به خوبي شناخته شده است و براي بررسي آنها ادامه مطلب را بخوانيد .
اما دلايل اينها هستند . عدم دسترسي ما به ميوه ها و سبزيجات تازه ، استفاده ي خيلي زياد از مواد شيميايي سمي ، ( که خيلي از آنها الان به عنوان ماده اي سرطان زا شناخته شده اند ) ، زندگي کم تحرک ما ( که به دليل آن ترکيب سيستم دفاعي بدن ما کم سيستم مصونيت ما در برابر بيماري هاست تنبل مي شود ) و نهايتاً استرس هاي روحي ( که تاثيرات و ضربات سنگيني بر سلامتي انسان وارد مي کند از جمله بروز سرطان ) .
melanomas مي تواند خيلي پر پشتکار و پر قدرت باشد ، بنابراين اگر کساني بخواهند کاملاً درمان شوند ، بايد به تمام موارد بالا توجه کنند . امروز ، ما غذاهايي مصرف مي کنيم که براي مصرف انسان ، مناسب نيستند . به طور مثال ، غذاهاي فرآوري شده که همه ي آنها تقريباً چربي ، نمک يا شکر تصفيه شده دارند که همه ي اين سه ماده ، به عنوان گسترش دهندگان سرطان شناخته شده اند . مواد شيميايي سمي که ما در طول روز استفاده مي کنيم و بيشتر در لوازم بهداشتي فردي يافت مي شوند ، از راههاي مختلف وارد بدن ما مي شوند . بنابراين مي توانيم از اتومبيل هاي در همه جا حاضر ، کمال تشکر را براي کم تحرکي خود ، داشته باشيم . ما به تمرينات ورزشي و تحرک نياز داريم تا بدن را از شر مواد سمي خلاص کنيم ، چون اين کار موجب کمک به سيستم حفاظتي بدن براي کارکرد بهتر مي شود .
استرس هاي روحي يا کشمکش هاي حل نشده ، فقط يک مشکل را به وجود نمي آورد ممکن است به علت از دست دادن يک دوست نزديک ، يا کار يا ورشکست شدن باشد . مشکل ديگري که به وجود مي آورد ، تضعيف سيستم حفاظتي بدن و بالنتيجه ابتلا به سرطان است . سرطان بيماري است که از سيستم ضعيف دفاعي بدن ، نهايت استفاده را مي کند .
هيچ رازي در مورد علت سرطان پوست يا هر نوع ديگري از سرطان وجود ندارد . اگر مي خواهيد شفاي هميشگي براي سرطان داشته باشيد ، بايد هر روز سبزي هاي تازه بخوريد ( که اين مورد خيلي خيلي مهم است ) ، همه ي مواد شيميايي سمي را حذف کنيد و مقداري تحرک داشته باشيد . اگر در زير نور خورشيد قرار مي گيريد ، عقل سليم را به کار ببنديد در داغ ترين ساعات روز ، خود را از معرض نور آفتاب خارج کنيد . اين تنها راه پيشگيري از سرطان و بسياري از بيماري ها است ... براي هميشه .
سرطان پوست و melanoma کاملاً قابل پيشگيري و درمان هستند و روشهاي مدرن پزشکي در برابر روشهاي موثر درمان اين بيماري ها ، چندان لازم نيستند .
کپي يا استفاده از مطالب اين مقاله بدون ذکر نام مترجم ، منبع و نقل از پايگاه راسخون ممنوع است و شرعاً نيز مجاز نمي باشد .
منبع:Cancer healed.com