تعبیر خواب ، حرف ث

گردآورنده و مترجم : دکتر شهرام ظریف وکامبیز هادی پور



ثبت اختراع

بيتون مى‏گويد: ثبت كردن اختراع در خواب، بيانگر آن است كه احتمالا دچار بيمارى مى‏شويد. اگر خواب ببينيد كه حق ثبت اختراع كسى را مى‏خريد، نشان‏دهنده‏ى آن است مسافرتى خواهيد داشت كه هيچ سودى از آن نمى‏بريد.

ثبت كردن

بيتون مى‏گويد: اگر خواب ببينيد كه اسمتان را در مكانى ثبت كرده‏اند، معنايش آن است كه مسؤوليتى بر عهده‏ى شما قرار مى‏دهند. اگر در خواب مشاهده كنيد كه با اسمى دروغ در مكانى مشغول ثبت نام هستيد، بيانگر آن است كه به خاطر گناهى كه مرتكب شده‏ايد رنج مى‏بريد.

ثروت

اچ ميلر مى‏گويد: به دست آوردن ثروت در خواب، بيانگر ضرر و زيان مالى است.
بيتون مى‏وگويد: اگر دخترى در خواب خود را صاحب ثروتى هنگفت ببيند يعنى زندگى خوبى خواهد داشت. اگر فرد تهيدستى باشيد و خواب ببينيد كه پول و ثروت فراوانى به شما مى‏رسد، به اين معنا است كه به آروزهايتان مى‏رسيد. اگر خواب ببينيد كه به يكى از نزديكانتان ثروت فراوانى مى‏رسد، يعنى روزهاى خوبى پيش رو داريد. اگر در خواب يكى از نزديكانتان ثروت فراوانى به شما داد، يعنى در كارها موفق مى‏شويد.

ثروتمند

برايت مى‏گويد: اگر در خواب خود را فرد ثروتمندى ببينيد، يعنى چيز مهمى را از دست مى‏دهيد.
بيتون مى‏گويد: ديدن افراد ثروتمند در خواب، نشانه‏ى آن است كه اطرافيان به هنگام نياز به شما كمك خواهند كرد. اگر دخترى در خواب خود را مشغول گفت و گو با مرد ثروتمندى بيند، به اين معنا است كه با شخصى آشنا مى‏شود كه او را به اهدافش مى‏رساند.
منبع:دایرة المعارف تعبیر خواب / نشر سما