دروغ های 11 سپتامبر

تهیه کننده : محمود کریمی
منبع : راسخون




روشنفكران حقيقت‌ياب 11 سپتامبر

اخیرا 75 نفر از اساتيد دانشگاه‌هاي مختلف آمريكا با اشاره به شواهدي كه در تحقيقات خود جمع‌آوري كرده‌اند، اعلام كردند حملات 11 سپتامبر 2001 به نيويورك و واشنگتن، توطئه‌ كاخ سفيد براي توجيه اشغال ديگر كشورهاي نفت‌خيز بوده است. به اعتقاد آنها حملات به نيويورك و واشنگتن " اقدامي داخلي" بود كه براي توجيه حمله و اشغال كشورهاي نفت‌خيز انجام شد.
البته اين اساتيد دانشگاه كه خود را "روشنفكران حقيقت‌ياب 11 سپتامبر" ناميده‌اند، معتقدند واقعيت‌ها و شواهدي كه آنها در تحقيقات خود به دست آورده‌اند واقعا غيرقابل انكار بوده و نقطه نقطه بزرگترين توطئه تاريخ را به هم متصل مي‌كند. اين اساتيد كه در دانشگاه‌هاي سراسر آمريكا مشغول به تدريس هستند، با انتشار مقاله‌ها و گزارشات مختلف ، بسياري از نظريات توطئه مطرح شده در اينترنت از سال 2001 تاكنون را قابل باور كرده‌اند. بر این تردید ها پانصد محقق آمربکایی از دانشگاه ‌هاي استنفورد و پرينستن در نشست خود در شيكاگو نیز صحه گذاشتند. به اعتقاد آنها برج های دو قولو را خود آمربکا منفجر کرد. اين اساتيد دانشگاه آمريكا معتقدند تعدادي از نومحافظه‌كاران آمريكا در گروهي با نام "پروژه قرن جديد آمريكا" كه قرار است سيطره اين كشور را بر جهان تضمين كند، حملات به مركز تجارت جهاني و پنتاگون را به عنوان بهانه‌اي براي حمله به افغانستان، عراق و بعدها ايران مطرح كرده‌اند. در ادامه برخی دلایل ارائه شده توسط این محققان رای ملاحظه می کنیم

غار نشینان خلبان

پرفسور استيون جونز، استاد فيزيك در يكي از دانشگاه‌هاي ايالت اوتاوا، و يكي از اعضاي اين گروه مي‌گويد: «ما باور نمي‌كنيم كه اين 19 هواپيما‌ ربا و چند نفر ديگر در غارهاي افغانستان به تنهايي اين حملات را اجرا كرده‌اند. به اميد خدا، ما نظريات رسمي مطرح شده را به چالش كشيده و آنان را به زير خواهيم آورد.»

سقوط غیر معمول

پرفسور جونز: امكان نداشت برج‌هاي دوقلو با برخورد دو هواپيماي مسافربري به اين شكلي كه ديديم فرو بريزند. به گفته وي سوختن سوخت هواپيماهاي جت دماي كافي براي ذوب كردن فولاد را تامين نمي‌كند و دود سفيدي كه در اطراف اين ساختمان ‌ها ديده شد نيز نشانه انفجار‌هاي كنترل شده براي فروريختن آنها است.

ذوب فلز با مواد منفجره

بررسي ساختار اين ساختمان‌ها نشان داد آنها بر اثر مواد آتش‌زا كه منجر به ذوب شدن فولادها شده است، ضعيف شده و سپس سقوط كرده‌اند.

زنده بودن هواپیما ربایان

"جيمز فتزر" استاد بازنشسته دانشگاه مينسوتا: برخي از هواپيما- ربايان هنوز زنده هستند.

یافته شدن مواد ذوب کننده فلز در محل برج

"استيون جونز" يكي ديگر از برجسته‌ترين فيزيكدانان در دانشگاه بريگهام يانگ : دولت آمريكا بارها اعلام كرده كه ذوب اسكلت فلزي اين دو ساختمان، باعث فروريختن آنها شده است. ولی موادي در اين محل پيدا شده كه براي ذوب كردن فلز استفاده مي‌شود. وي گفته است كه به نظر او اين مواد در محل كار گذاشته شده بود.

سرعت غیر عادی فرو ریختن برج ها

جودي وود يكي از اساتيد دانشگاه در رشته مهندسي مكانيك مي‌گويد اگر قرار بود اسكلت فلزي ذوب شود، مراحل ذوب به اين سرعت صورت نمي‌گرفت.
دولت آمريكا طبق هميشه اين اظهارات را رد كرده است اما اين اساتيد دانشگاه به دنبال قانع كردن كنگره براي بازگشايي اين پرونده هستند. بوش با بهره‌گيري از اين اقدام تروريستي، اولا موقعيت خود را كه با وجود راي دادگاه به نفع او به شدت متزلزل بود، تثبيت كرد و ثانيا موفق شد حملاتي را عليه برخي كشورهاي اسلامي سازماندهي كند.حملات ‪ ۲۰‬شهريورماه تنها چند ماه پس از آن انجام گرفت كه دادگاه آمريكا پس از ترديدهاي جدي درباره پيروز انتخابات رياست جمهوري، به شكل ناباورانه‌اي به نفع بوش راي داد.

منابع مورد استفاده در مقاله :

خبرگزاری فارس
انتخاب
azhamehrang.blogfa.com