اپلیکیشن لینکدین (Linkedin)

لینکدین یک شبکه اجتماعی با سابقه ای طولانی بوده و از سال 2002 اقدام به فعالیت نموده است. علاوه بر این که شما از طریق وب و آدرس رسمی وب سایت لینکدین، می توانید به حساب کاربری خود در آن دست پیدا کنید، این شبکه اجتماعی اپلیکیشن هایی را نیز برای موبایل ارائه داده است تا کاربران بتوانند به راحتی و در هر مکانی به اطلاعات حساب کاربری خود در لینکدین دسترسی پیدا نموده و نوتیفیکیشن ها و پیام های خود را دریافت کنند.

ما در گذشته در رابطه با ویژگی های مختلف این شبکه اجتماعی سخن گفته و حتی نحوه ثبت نام و ساخت اکانت در لینکدین را نیز مورد بررسی قرار دادیم.

ما نحوه انجام این کار را از طریق نسخه تحت وب توضیح دادیم و لازم یادآوری کنیم که علاقه مندان این شبکه اجتماعی می توانند از طریق اپلیکیشن های موبایلی نیز اقدام به ساخت اکانت در این شبکه اجتماعی نمایند و از تمامی امکانات آن استفاده کنند.

با این حال اگر از قبل دارای حساب کاربری لینکدین هستید، می توانید از طریق لینک های ارائه شده در زیر، اقدام به دانلود لینکدین نموده و پس از نصب آن روی گوشی هوشمند خود، با وارد کردن اطلاعات کاربری، به حساب لینکدین خود متصل شوید.

همچنین اگر مایل به حذف اکانت لینکدین خود هستید می توانید از طریق لینک مشخص شده، اقدام به انجام این کار نمایید.

تقریبا تمامی ویژگی هایی که در نسخه وب لینکدین وجود دارد در نسخه موبایل آن نیز در دسترس قرار گرفته و از این جهت کاربران نسخه وب یا نسخه موبایل این شبکه اجتماعی برتری نسبت به یکدیگر ندارند.

با این حال برخی از مهمترین ویژگی های اپلیکیشن لینکدین در ادامه بیان شده است که با یکدیگر مرور می کنیم.

سفارشی سازی پروفایل و امکان ورود به بخش تنظیمات مختلف پروفایل

امکان جستجوی مشاغل و یافتن مشاغل مرتبط با تخصص

مشاهده اخبار مربوط به مشاغل مختلف و امکان دنبال کردن پست های مرتبط

امکان برقراری ارتباط با سایر کاربران لینکدین و دنبال کردن آنان

امکان ساخت گروه

دانلود لینکدین نسخه جدید

اپلیکیشن لینکدین تاکنون بیش از 100 میلیون بار از گوگل پلی دانلود شده و توانسته امتیاز 4.2 را از کاربران دریافت کند. اگر از قبل دارای حساب کاربری هستید، کافی است پس از نصب اطلاعات اکانت خود را وارد کرده و به حساب کاربری خود متصل شوید و در غیر این صورت روی گزینه Signup لمس کرده و یک حساب کاربری جدید بسازید.

این شبکه اجتماعی کاملا رایگان بوده و برای کار با قسمت های مختلف آن نیاز به پرداخت هیچ هزینه ای نخواهد بود.


منبع: سایت نظارت بر خانواده