تغییر شماره در اینستاگرام

اگر در هنگام ثبت نام در اینستاگرام، شماره تلفن همراه خود را به عنوان نام کاربری خود انتخاب کرده باشید، پیشنهاد می شود که قبل از اقدام به حذف یا تغییر شماره، ابتدا یک آدرس ایمیل معتبر در بخش مشخصات اینستاگرام خود، وارد کنید. در غیر این صورت ممکن است در حین عملیات حذف شماره با مشکل مواجه شده و در نتیجه به دلیل عدم داشتن شماره تلفن و همچنین ایمیل کاربری، دیگر نتوانید به اکانت اینستاگرام خود وارد شوید.

برای تغییر شماره در اینستاگرام به ترتیب مراحل زیر پیش خواهیم رفت:

اپلیکیشن اینستاگرام را اجرا کرده و سپس به بخش پروفایل کاربری خود بروید.

روی گزینه ویرایش پروفایل یا Edit Profile لمس کرده و بخش ویرایش اطلاعات وارد شوید.

صفحه را به پایین اسکرول کرده و سپس در بخش اطلاعات خصوصی، شماره تلفن خود را انتخاب کنید.

شماره قبلی را پاک کرده و شماره جدید خود را وارد کنید.

پس از تغییر شماره در اینستاگرام ، یک پیامک تاییدیه به شماره جدید برای شما ارسال خواهد شد و اگر آدرس ایمیل نیز در اینستاگرام ثبت کرده باشید، یک پیام مبنی بر موفقیت آمیز بودن تغییر شماره در اینستاگرام ، برایتان ارسال می شود.

برای حذف شماره در اینستاگرام نیز تنها کافی است از طریق مراحل بالا به بخش شماره اینستاگرام وارد شده و این بار به جای وارد کردن شماره جدید، هیچ شماره ای را وارد نکرده و سپس تایید نمایید.
 

تغییر شماره بدون در اختیار داشتن گوشی

اگر در حال حاضر دسترسی به گوشی خود ندارید و می خواهید شماره تلفن خود در اینستاگرام را تغییر دهید، می توانید از طریق اینستاگرام وب نیز اقدام نمایید.

گم شدن و یا سرقت گوشی، منجر به از دست رفتن سیمکارت می گردد که گاها شخص برای فعال کردن دوباره شماره خود روی سیم کارت جدید اقدامی نمی کند.

برخی مواقع نیز کاربر میلی به استفاده از شماره قبلی خود ندارد که در این شرایط می بایست شماره وارد شده در شبکه های اجتماعی نظیر اینستاگرام و یا برنامه های پیام رسانی نظیر تلگرام را ویرایش نمود.

اگر به هر دلیلی گوشی تلفن همراه خود را در اختیار ندارید، می توانید از طریق لینک instagram.com/accounts/edit به اکانت اینستاگرام خود وارد شده و سپس در بخش Phone Number اقدام به تغییر شماره تلفن همراه خود در اینستاگرام نمایید.

پس از تغییر گزینه Submit را کلیک کنید تا اطلاعات ذخیره شده و پیامک تاییدیه آن برای شماره جدیدتان ارسال گردد.


منبع: سایت نظارت بر خانواده