ویژگی های اسنپ چت

برنامه اسنپ چت در حقیقت یک برنامه برای به اشتراک گذاری تصاویر و ویدیوهای شما به حساب می آید که توانایی ارسال ویدیوها را با حجم و اندازه بسیار کم دارا می باشد. این برنامه در ابتدا فقط برای ios عرضه شده بود که با استقبالی که از ان شد، توسعه دهندگان آن تصمیم به ارائه نسخه اندرویدی اسنپ چت نیز نمودند.

یکی از ویژگی های جالب توجه اسنپ چت، ارسال ویدیوها و تصاویری است که تنها می توان آن ها را یکبار تماشا کرد. به عبارت دیگر، هنگامی که شما یک ویدیو را در این قالب ارسال می کنید، هر کاربری که روی آن کلیک می کند، تنها می تواند یک بار آن را تماشا کند و پس از پایان، ویدیو به صورت خودکار ناپدید می گردد.

از دیگر قابلیت های جالب توجه که با دانلود اسنپ چت و کار با این برنامه می توان به آن دست یافت، توانایی استفاده از فیلترهای تصویری بسیار متنوع و زیاد می باشد. اسنپ چت توانسته قابلیتی را ارائه دهد که با استفاده از فناوری تشخیص چهره گوشی، می توان فیلترهایی را به صورت اضافه کرد که در منحصر به فرد نمودن تصاویر، کاربرد بسیاری دارد.

از طرف دیگر، این برنامه با شناسایی شهرها و مکان هایی که کاربر در ان قرار دارد، می تواند از فیلتر ها و استیکرهایی مخصوص همان مکان در تصاویر و ویدیوها استفاده نماید که بسیار قابل توجه می باشد.

برخی از امکانات و ویژگی های اسنپ چت در ادامه معرفی شده است.

توانایی ارسال تصاویر و ویدیو با قابلیت ناپدید شدن در محیط چت دایرکت و صفحه اجتماعی

پشتیبانی از فیلتر های بسیار متنوع صورت

دارای قابلیت استوری

پشتیبانی از یوزرنیم و شماره تلفن

توانایی ارسال و دریافت پول در محیط دیگران در قالب Snapcash

دارای قابلیت Memories برای ذخیره استوری ها و پست ها برای خود

ساخت استیکر از روی عکس ها و تصاویر شخصی خود
 

آموزش کار با اسنپ چت

از آنجا که این برنامه در کشور ما بنا به دلایل خاصی، فیلتر شده است، برای استفاده از این برنامه نیاز است که از ابزار تغییر دهنده آی پی بهره ببرید.

البته اگر فقط خواهان استفاده از فیلترهای تصویری این برنامه می باشید، می توانید بدون نیاز به ابزار تغییر دهنده آی پی نیز به استفاده از آن بپردازید.

اما اگر خواهان استفاده از تمامی ویژگی های این برنامه هستید، تنها راه ممکن این است که از ابزار مخصوص به این کار استفاده نمایید.

پس از اینکه اقدام به دانلود اسنپ چت نمودید، اپلیکیشن را اجرا نموده و گزینه Signup را انتخاب نمایید وطبق دستورات زیر پیش بروید.

1.در مرحله اول از شما درخواست یک آدرس ایمیل معتبر می شود که برای راه اندازی اکانت اسنپ چت خود، به آن نیاز دارید.

2.پس از وارد کردن ایمیل، یک رمز عبور 8 رقمی متشکل از حروف و اعداد به دلخواه خود انتخاب کرده و در محل مربوطه وارد نمایید.

3.در مرحله بعد نیز از شما تاریخ تولد درخواست می شود که باید بالاتر از 13 سال وارد شود. در غیر اینصورت اجازه ورود به برنامه را نخواهید داشت.

4.در آخرین مرحله شما باید شماره موبایل خود را به صورت بین المللی و به صورت …98915+ وارد نمایید و پس از دریافت کد فعال سازی، آن را در مکان خود وارد نمایید.

با انجام همین چند مرحله ساده، شما می توانید به اکانت خود وارد شده و از قابلیت های بسیار زیاد این برنامه، نهایت استفاده و لذت را ببرید.

حال می توانید به راحتی به محیط برنامه وارد شده از امکانات این برنامه بهره مند شوید. البته باید به یاد داشته باشید که تنها تا زمانی می توانید از امکانات اسنپ چت استفاده نمایید که از ابزار تغییر دهنده آی پی استفاده کنید و در صورتی که اقدام به خاموش کردن تغییر دهنده آی پی خود نمایید، خود به خود، دسترسی شما به امکانات برنامه اسنپ چت قطع خواهد شد.

اما پس از دانلود اسنپ چت و ثبت نام در آن نیز می توان از قابلیت فیلتر گذاری روی تصاویر این برنامه استفاده نمایید و نیازی به ابزار یاد شده نخواهد بود.

این برنامه به صورت کاملا رایگان عرضه شده است و تا کنون بیش از 500 میلیون بار از گوگل پلی دانلود شده است.

همچنین اسنپ چت توانسته امتیاز خوب 4.1 را از کاربران خود دریافت کند که نشان از ویژگی های مثبت این برنامه می دهد.

اسنپ چت یک برنامه پرطرفدار می باشد که دارای روزانه بیش از 160 میلیون کاربر فعال می باشد.


منبع: سایت نظارت بر خانواده