نرم افزار دانلود از یوتیوب YouTube Downloader HD

نرم افزار YouTube Downloader HD یک نرم افزار دانلود از یوتیوب با توانایی دریافت ویدیوهای مختلف در سه فرمت MP4 ، FLV و AVI در کیفیت و اندازه HD می باشد.

این نرم افزار برخلاف روش های معمول دانلود از یوتیوب که توانایی دانلود ویدیوهای با حجم بالا را ندارند، قادر است به سادگی ویدیوها و فیلم های حجیم موجود در یوتیوب را نیز دانلود نماید.

کار با این نرم افزار بسیار ساده بوده و تنها کافی است که لینک ویدیوی در حال پخش را از یوتیوب کپی کرده و در محیط نرم افزار، قرار دهید تا عملیات دانلود به سرعت شروع گردد. این نرم افزار برای پلتفرم ویندوز طراحی شده است.
 

نرم افزار دانلود از یوتیوب YTD video downloader pro

یکی دیگر از نرم افزارهای مخصوص دانلود فیلم و ویدیو از یوتیوب، نرم افزار قدرتمند YTD video downloader pro می باشد که یکی از بهترین نرم افزارها در این زمینه می باشد.

نرم افزار YTD video downloader pro همانند نرم افزار قبلی که معرفی گردید، قابلیت پشتیبانی از فرمت های مختلف ویدیویی را داشته و می تواند ویدیوهای دریافت شده از یوتیوب را به فرمت های دلخواه تبدیل نماید.

کار با این نرم افزار نیز بسیار ساده بوده و تنها کافی است که لینک ویدیوی مربوطه در یوتیوب را در قسمت مخصوص در نرم افزار، کپی نمایید.

این نرم افزار نیز به صورت کرک شده و رایگان است.
 

نرم افزار دانلود از یوتیوب Tubemate مخصوص اندروید

برنامه Tubemate، نرم افزار دانلود از یوتیوب مخصوص گوشی های اندرویدی می باشد که قدرت فوق العاده ای داشته و اصلی ترین مشخصه آن این است که در پشت زمینه گوشی قابلیت فعالیت دارد.

با استفاده از این برنامه می توانید ویدیوهای یوتیوب را در حین پخش در پشت زمینه گوشی خود، دانلود نموده و در حافظه تلفن همراه خود ذخیره نمایید.

این برنامه علاوه بر دانلود از یوتیوب، قادر است از فیس بوک نیز عمل دانلود را انجام دهد.

از قابلیت های دیگر این برنامه، توانایی پشتیبانی از فرمت های مختلف ویدیویی و تبدیل فایل های دانلود شده به فرمت های مختلف می باشد.

این برنامه دارای حجم کمی بوده و از سرعت خوبی نیز برخوردار می باشد.


منبع: سایت نظارت بر خانواده