حذف اکانت واتس اپ

برعکس دیلیت اکانت تلگرام که برای انجام ان باید از وب سایت خود تلگرام اقدام می نمودید، در پروسه حذف اکانت واتس اپ ، نیاز به اقدام از طریق وب سایت ثالث نبوده و می توان از طریق خود برنامه واتس اپ اقدام به دیلیت اکانت کردن نمود.

پیش از اینکه اقدام به حذف اکانت واتس اپ نموده و تمامی اطلاعات خود در این برنامه را پاک نمایید، باید بگوییم که طبق قوانین واتس اپ این امر، یک عمل بازگشت ناپذیر بوده و در صورت پاک کردن اکانت خود دیگر قادر به بازیافت آن نخواهید بودف حتی اگر این عمل را به صورت اتفاقی انجام داده باشید.

پس قبل از هر چیز ابتدا اطمینان حاصل نمایید که واقعا قصد دارید اکانت واتس اپ خود را پاک نمایید، سپس اقدام به حذف آن نمایید.

پس از اطمینان از این عمل باید بگوییم با حذف اکانت واتس اپ ، تمامی پیام ها و هیستوری یا تاریخچه پایم های شما پاک خواهد شد.

همچنین از تمامی گروه هایی که عضو ان بوده اید نیز خود به خود حذف شده و دیگر قادر به وارد شدن به آن ها نخواهید بود.

علاوه بر این کلیه بکاپ هایی که از اکانت واتس اپ شما در گوگل درایو گرفته شده است، نیز پاک خواهد شد و دیگر قادر به دریافت هیچگونه اطلاعاتی از حساب خود نخواهید بود.

پس حتما از این عمل اطمینان حاصل نموده و سپس اقدام به حذف اکانت واتس اپ خود نمایید. اما مراحل دیلیت اکانت واتس اپ به صورت زیر انجام خواهد شد:
 

مراحل حذف اکانت واتس اپ

ابتدا برنامه واتس اپ را در تلفن همراه خود باز کنید.

روی گزینه منو لمس کرده و سپس گزینه Setting را انتخاب کنید.

در بخش بعدی از طریق گزینه Account وارد بخش حساب کاربری خود شده و گزینه Delete my account را انتخاب نمایید.

حال برای انجام مراحل پایانی حذف اکانت واتس اپ خود، شماره موبایلی که توسط آن در واتس اپ ثبت نام کرده اید را در فرمت بین المللی (98+) وارد نموده و سپس گزینه Delete my account را انتخاب کنید.

با انجام مراحل بالا اکانت واتس اپ شما به طور کامل پاک شده و دیگر قادر به بازگرداندن آن نخواهید بود. پس از قبل از تصمیم به حذف اکانت واتس اپ ، از انجام این عمل اطمینان حاصل نمایید تا بعدا از این امر پشیمان نشوید.


منبع: سایت نظارت بر خانواده