ارسال لینک و تصویر در حالت افقی و عمودی

به علاوه اینکه از این به بعد می توانید در اینستاگرام تصاویر را در حالت های عمودی و افقی یعنی portrait و landscape به اشتراک بگذارید امکان اضافه کردن لینک دلخواه به در پیام های دایرکت اینستاگرام نیز امکان پذیر است.

امکان ارسال تصویر در حالت افقی و عمودی مخصوصا در حالت عمودی به این معناست که دیگر نیازی به نگران باشید که پس انتخاب عکس عمودی چه بلایی بر سر آن خواهد آمد.

چرا که پیش از این تمامی عکس ها بدون توجه به اینکه در حالت افقی دوربین گرفته شده اند یا عمودی به حالت افقی در می آمدند و این یعنی برش بد شکل از یک تصویر
 
اینستاگرام می گوید
ما قابلیت استفاده از لینک در Direct را به اینستاگرام اضافه کردیم؛ از این به بعد می توانید آدرس وبسایت ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید و حتی پیشنمایشی از آن وبسایت در همان پیام نمایش داده خواهد شد.

حتی به عنوان یک قابلیت ویژه تر در صورتی که آدرس ایمیل یا شماره تلفنی در پیام های دایرکت خود استفاده کنید بصورت خودکار لینک می شوند.

قابلیت بارگذاری تصاویر عمودی و افقی از این به بعد در آپدیت جدید اینستاگرام برای iOS در دسترس است در حالیکه برای دستگاه های اندرویدی بزودی این قابلیت اضافه خواهد شد.

این ویژگی های جدید جزو آپدیت ۱۰٫۲۲ اینستاگرام است و در صورتی که مایل به بهره مندی از این قابلیت ها هستید می بایست اینستاگرام خود را آپدیت کنید.


منبع: سایت نظارت بر خانواده