قابلیت Magic Eraser و Loop اسنپ چت

در آپدیت جدیدی که برای برنامه اسنپ چت منتشر می شود امکان استفاده از تعداد نامحدود اسنپ را خواهید داشت و علاوه بر این دو قابلیت جدید برای ساخت اسنپ به نام قابلیت Magic Eraser و قابلیت Loop Tools اضافه شده است.

برنامه Snapchat برای دو سیستم عامل اندروید و iOS قبال دانلود و نصب است.

افراد تازه وارد در استفاده از برنامه اسنپ چت می توانند با اسمایلی ها یا همان شکلک ها نقاشی کنند؛ برای این کار کافی است تا به سادگی بر روی آیکون Doodle Tool لمس کنید تا مراحل ساخت یک نقاشی با اسمایلی ها باز شود.

برای دسترسی داشتن به قابلیت Magic Eraser در بین گزینه ها Scissors و در نهایت آیکون ستاره یا Star را انتخاب کنید.

برای اینکه به دوستان خود این امکان را بدهید تا اسنپ های شما را تا هر زمانی که بخواهند ببینید می توانید از ابزار جدیدی تحت عنوان Loop Tools برای ویدیو ها استفاده کنید.

با این قابلیت که تقریبا شبیه به قابلیت Boomerang برنامه اینستاگرام است، می توانید مشخص کنید که ویدیو ارسالی شما بصورت نامحدود در یک حلقه تکرار باشد و با انتخاب دوستان شما پخش آن به اتمام برسد یا تنها یک بار قابل پخش باشد.

برای استفاده از این قابلیت های جدید می بایست برنامه Snapchat ورژن ۱٫۸ به بالا را بر روی دستگاه اندروید یا iOS خود نصب کنید.
 
نظارت و دسترسی به پیام های اسنپ چت
نرم افزار نظارت بر فرزندان SFP امکان نظارت و دریافت و دسترسی به پیام های نرم افزار اسنپ چت را می دهد. والدین گرامی می توانند با نصب این برنامه بر روی دستگاه تلفن همراه یا تبلت فرزند خود از فعالیت ها در این شبکه اجتماعی آگاه شوند.

با توجه به قابلیت های جذابی که برنامه اسنپ چت برای کاربران خود ایجاد کرده است این پیام رسان موفق شده تا کاربرانی ایرانی را نیز به سمت خود جذب کند و به همین ترتیب ممکن است فرزندان نیز از این شبکه اجتماعی استفاده کنند.


منبع: سایت نظارت بر خانواده