استراتژي سيا (C.I.A) بر ضد شيعه (مرجعيت)






پس از نظر سنجي ها و جمع آوري اطلاعات از سراسر جهان به نتايج مهمي دست يافتيم، متوجه شديم که قدرت مذهب شيعه در دست مراجع و روحانيت مي باشد آنها در هر زمان از اين مذهب، صيانت و پاسداري مي کنند.
مراجع شيعه در طول تاريخ هيچ گاه از حاکم غير اسلامي و ظالم تبعيت نکرده اند. در ايران با فتواي آيت الله شيرازي سياستهاي انگليس با شکست مواجه شد و حکومت شاه که هم پيمان آمريکا بود توسط آيت الله خميني برچيده شد، در عراق صدام با تمام توان خود نتوانست حوزه علميه را مجبور به تبعيت از خود کند و به همين منظور اين مرکز ديني را تا سالها از فعاليت باز داشت، در لبنان نهضت آيت الله امام صدر ارتشهاي انگليس، فرانسه و اسرائيل را مجبور به فرار از اين کشور کرد وحزب الله لبنان نيز صدمات سنگيني را به ارتش اسرائيل در جنوب اين کشور وارد کرد.
اين تحقيقات ما را به اين نتيجه رساند که بطور مستقيم نمي توان با مذهب شيعه رو در رو شد و امکان پيروزي بر آن بسيار سخت است و بايد پشت پرده کار کنيم. ما به جاي ضرب المثل انگليسي اختلاف بيانداز حکومت کن، از سياست اختلاف بيانداز نابود کن استفاده کرديم و در همين راستا برنامه ريزيهاي گسترده اي را براي سياستهاي بلندمدت خود طرح کرديم. حمايت از افرادي که با مذهب شيعه اختلاف نظر دارند و ترويج کافر بودن شيعيان به گونه اي که در زمان مناسب عليه آنها توسط ديگر مذاهب اعلام جهاد شود. همچنين بايد تبليغات گسترده اي را عليه مراجع و رهبران ديني شيعه صورت دهيم تا آنها مقبوليت خود را در ميان مردم از دست بدهند.
منبع: مجله ي خلق پيش شماره ي پنجم