گریم صورت (7)






سایه چشم ( مدل حلقه ای )

یکی از راه های اساسی برای تغییر چهره، علاوه برگرفتن ابروها، روشن کردن آنهاست؛ مانند مدل صفحه قبل که با روشن کردن ابروهایش به وسیله پودر دکلره مخصوص صورت بسیار تغییر کرده است. با روشن کردن ابروها شما می توانید اثر آن را روی تمام صورت مشاهده کنید. ابروهای روشن شده آنهارا نرم نشان می دهد، برخلاف ابروهایی که با رنگ تیره تر رنگ شده اند که آنها را کلفت تر جلوه می دهد. به جای پودر دکلره می توان از روشن کننده ها که در سری رنگ های مو وجود دارند استفاده نمایید.
اگر احساس می کنید ابروها به چشم هایتان نزدیک هستند، آنها را روشن کنید تا این فاصله کمتر شده وصورتتان نیز بازتر گردد.
روشن کردن ابرو کار بسیار ساده ای است که شما باید آن را تمرین کنید. استفاده مکرر از روشن کننده ها موهای ابرو را ضعیف کرده و گاه آنها را می شکند. بنابراین بهتر است این کار را هرچند ماه یکبار تکرار کنید. پس از پاک کردن روشن کننده از ابرو، آنها را با آب وصابون بشویید. برای نرم کردن ابروها می توان کمی روغن بادام یا روغن زیتون زد که باعث تقویت آنها نیز می شود.
اگر بخواهید موهای ابروهایتان را پر پشت جلوه دهید، کافی است سایه چشم پودری هم رنگ با ابرو را با کمک برس بر روی ابروها بزنید.

چشم ها

سایه چشم پودری غیر فشرده

سایه چشم پودری

سایه چشم به شکل کرم

سایه چشم به شکل مایع

برس با سراسفنجی

برسهای سایه چشم

می توان از(برس با سر اسفنجی- برس سایه چشم واسفنج پودرزنی) برای صاف کردن وآمیختن لبه های سایه چشمی که زده اید استفاده کنید تا آن طبیعی جلوه کند.
ابروها در عکس روبرو روشن کرده است(اختیاری است) اما ببینید که این ابروها با رنگ روشن روژلب چه حالت ملایمی به صورت داده است.
منبع: www.khanevadeyema.com