قبر بیبی بانو در شهرستان دیر، بخش بردخون، در حدود هفت کیلومتری شمال شرقی روستای شیبرم و ۴۹ کیلومتری شمال غربی بندر دیر مرکز شهرستان، روی طول جغرافیایی ۵۱ درجه و ۲۹ دقیقه، عرض جغرافیایی ۲۷ درجه و ۵۹ دقیقه و در ارتفاع ۱۳ متری از سطح دریا واقع شده است.
 
بیبی بانو دارای قبری است ساده از سنگ و گچ محلی و بدون کتیبه و اتاق می باشد. در اطراف قبر تپه ماسه هایی قرار دارد که مرتب به وسیله باد جابه جا می شوند. اگر از حرکت این تپه ها جلوگیری نشود، در آینده ای نه چندان دور، قبر را پنهان می کنند. خوب است دوستداران در این خصوص اقدامات لازم را به عمل آورند.
 
با تمام تحقیقاتی که به عمل آمد، به طور دقیق معلوم نشد که مدفون در این مزار نسبش به چه کسی می رسد. برخی از مطلعان محلی وی را خواهر امیر دیوان مینامند. بی بی بانو از قدیم الایام مورد توجه اهالی منطقه بود، به طوری که آنان در شداید احوال از روح این بانو استمداد جسته و از خداوند متعال قضای حوایج شرعیه خود را خواستار میشوند.
 
قلعه مرحوم حاج حیدر زمان - کدخدای گذشته روستا - که اکنون آثارش به صورت تپه ای خاکی در آمده است، به فاصله نه چندان دور، در جانب غربی قبر بیبی بانو قرار دارد.
 
منابع:
۱- فرهنگ جغرافیایی آبادیهای کشور جمهوری اسلامی ایران، ج ۱۱۱ (خورموج) ص۹۴
2- گفت و گو با مطلعان و معمران روستای شیبرم، مورخ 29/ ۴ / 1385
 
منبع: زیارتگاه‌های استان بوشهر، دفتر اول، غلامحسین هادی نژاد دشتی، انتشارات وثوق، چاپ اول، قم، 1388ش، ص 57