ما در این نوشته سعی داریم با کمک از تجربه مشاوران کنکور و میزان اقبال دانش آموزان به کتاب های ریاضیات تجربی بازار و همچنین میزان محبوبیت بر اساس فروش آن ها با همکاری فروشگاه کتاب جم به مقوله معرفی و بررسی برای بررسی خرید بهترین کتاب کمک آموزشی ریاضی تجربی کنکور بپردازیم.
 

ریاضیات تجربی از جمله درسی است که اولویت آن خوب فهمیدن درس میباشد و سپس پشتکار و خسته نشده و به قولی آهسته و پیوسته رفتن میتواند به نتیجه گیری عالی با درصد خوب از این درس دفترچه آزمون سراسری کمک شایانی بکند.
 


بر خلاف دروسی مانند ادبیات یا زیست شناسی و یا حتی شیمی که نیاز آنچنانی به دانش پایه و یا آمادگی از قبل ندارند ریاضیات تجربی درسی پایه محور میباشد و خیلی از دروس آن را شما سال های قبل خوانده اید و نیاز به آن مطلب در طول درس محسوس میباشد.
 

کتاب ریاضیات رشته تجربی مهروماه

انتشارات مهروماه یکی از ناشرین پرفروش و پرطرفدار در زمینه کتاب های کمک درسی میباشد.

استقبال خوب داوطلبان از کتاب ریاضی تجربی مهروماه باعث شده تا طی چند سال اخیر به پرفروش ترین کتاب بازار تبدیل شود.
 

ویژگی های این کتاب

کتاب ریاضیات تجربی مهروماه به دو بخش کلی درسنامه و پرسش های چهار گزینه ای تقسیم میشود.

درسنامه:

بعد از اینکه شما در ابتدای کتاب مروری بر مفاهیم پایه از سالهای گذشته داشتید وارد بخش آموزش مفاهیم اصلی هر بخش از کتاب درسی میشوید.
در این بخش مطالب به طور کامل به همراه مثال که یک تست با روش حل تست میباشد به شما آموزش داده میشود.

در انتهای این بخش نیز بخش به نام فصل در یک نگاه مواجه می شوید که در این بخش برای دوران جمع بندی بسیار مفید و کاربردی میباشد و شما را از خلاصه نویسی بی نیاز می سازد.

تست:

در این بخش شما با انواع مختلفی از پرسش های چهار گزینه ای سال های گذشته به همراه تست های تالیفی مواجهه میشوید.
تمامی این تست ها دارای پاسخ تشریحی و همچنین  پاسخنامه کلیدی نیز میباشد.
 

یکی از ویژگی های این قسمت رنگ بندی کردن تست ها است. علت اینکار هم این است که شما در ماه های جمع بندی کنکور برای مرور درس فقط تست های علامت زده شده رو مجدد مرور بکنین.

در پاسخ نامه تشریحی پاسخ تمامی تست ها با روش حل برای شما آورده شده و نکات مربوط به اون مبحث نیز آورده شده  و شما میتوانید کاملا چرایی پاسخ صحیح را درک بکنین.

در انتهای کتاب نیز علاوه بر آزمون های مبحثی کتاب چندین آزمون جامع نیز اورده شده است تا میزان یادگیری خود را محک بزنین.
 
امیدواریم این مقاله به شما در انتخاب و خرید کتاب کمک آموزشی صحیح کمک شایانی کرده باشد.

همچنین شما برای خرید کتاب های مهروماه میتوانید به فروشگاه اصلی این انتشارات که کتاب جم یکی از مراکز آن میباشد مراجعه نمایید.
در کتاب جم همیشه میتوانید با تخفیف هر کتابی رو که نیاز دارید تهیه بکنید.