خرید آنلاین، همواره یکی از آسان‌ترین راه‌ها برای افراد بوده است و با شدت گرفتن گسترش بیماری خطرناک کرونا، توجه‌ها به صورت ویژه‌تری به سمت خرید آنلاین معطوف شد.

پس از ظهور اینترنت و همه گیر شدن دسترسی به فضای مجازی و امکانات حاصل از آن خرید آنلاین نیز به صورت محسوسی پیشرفت کرده و جای خود را چه در میان اذهان و چه در میان زندگی روزمره عموم مردم تثبیت نموده است.

تا پیش از این اگر چه خرید هر محصولی به شکل آنلاین به صورت چشم‌ گیری بخش عمده‌ای از فرایند خرید شهروندان جهان را تشکیل می‌داد و مردم به خوبی از جایگاه ویژه آن خبردار بودند اما جای یک داروخانه آنلاین که بالطبع بدون داشتن مهر و نسخه امکان خرید دارو را محیا می‌کرد در میان فروشگاه‌های مجازی خالی بود. بدین ترتیب افراد خوش ذوق و از آن مهم‌تر مسئولیت پذیرِ، داروخانه آنلاین بی نسخه را تأسیس کردند.

خرید از یک داروخانه اینترنتی بی نسخه معمولاً ممکن است افراد را از جهات مختلف دچار ابهام کند و از این رو تفکرات را به سمت چرایی خرید از داروخانه آنلاین به جای برخی از شعبات موسوم به داروخانه شبانه روزی تهران و سایر شهرها که دائماً و در همه ساعات در حال خدمات رسانی به بیماران هستند، کند.


 
 

مزایای خرید آنلاین از داروخانه عبارتند از:

خرید آنلاین محدود به مکان نبوده و فرد در هر مکان و هر موقعیتی قادر به انجام خرید آنلاین خواهد بود.

صرفه جویی در زمان

امکان بررسی نظرات دیگر خریداران

بررسی نحوه‌ی پاسخگویی مدیران یا نمایندگانشان به مشکلات پیش آمده در گذشته

امکان مشاهده تنوع محصولات موجود در فروشگاه و قیمت‌ها بدون اتلاف وقت

تنوع بالای محصولات به علت عدم محدودیت مکان

صرفه جویی در هزینه به دلیل کاهش سود فروشنده

بهره مندی ارائه تخفیفات ویژه دوره‌ای و دائمی فروشگاه‌های آنلاین

امکان جستجوی محصول یا برند مورد علاقه به صورت مستقیم، در میان انبوه کالا‌ها و .....

همان‌طور که در بخش پیشین اشاره شد اگر چه مزایای کلی خرید از داروخانه آنلاینی چون داروخانه آنلاین بی نسخه همچون سایرین است اما بدیهی است این چنین داروخانه‌ها که پا به پای داروخانه‌های شبانه روزی و همه وقت در حال خدمات رسانی به شهروندان هستند مزایای اختصاصی دارند.

شاید بتوان اذعان داشت مزایای داروخانه آنلاین، در واقع ویژگی‌های منحصر به فرد و قابل لمس آن هستند. از این رو در ادامه ضمن تشریح ویژگی‌های داروخانه‌ آنلاین مد نظر یعنی داروخانه اینترنتی بی نسخه به معرفی ارائه راه‌های دسترسی و خرید از آن می‌پردازیم.

جامعیت در انواع محصولات موجود

فروش انواع داروهایی که در بازار به وفور یافت می‌شوند را نمی‌توان به تنهایی از مزیت‌های خرید از یک داروخانه آنلاین برشمرد. داروخانه اینترنتی جهت رعایت امر جامع بودن می‌بایست انواع اقسام لوازم و کالاهای موجود در لیست اقلام دارویی و بهداشتی را در سبد محصولات خود بگنجاند تا علاوه بر پاسخگویی به نیاز دارویی بیماران و مراجعه کنندگان قادر به بر آوردن انواع درخواست‌های آن‌ها باشد.

علت این که بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند محصولات بهداشتی، آرایشی، مکمل تغذیه‌ای و .... خود را از داروخانه‌ها تهیه کنند این است که این گونه قادر به باور کارآیی و اصل بودن آن محصول با توجه به اطلاعات درج شده خواهند بود.
 
از جمله اقلامی که امروزه می‌بایست بر اساس نیاز مردم در لیست فروش داروخانه آنلاین بی نسخه و حتی داروخانه‌های معمولی سطح شهر یافت شوند عبارتند از:

ماسک‌های بهداشتی سه لایه، پنج لایه و به طور کلی مناسب جهت جلوگیری از ورود انواع ویروس به بدن

مواد ضدعفونی کننده دست در انواع مختلف ژل، اسپری الکل، پد الکلی و ....

محلول‌های لازم جهت شستشو و پاکسازی محیط از انواع آلودگی‌ها

مکمل‌ها مانند مکمل آقایان، بانوان، کودکان، غذایی و رژیمی، کمک درمانی، بدنسازی و پوست و مو و خون

ویتامین‌ها مانند مولتی ویتامین‌ها، بکمپلکس و انواع ویتامین ب، مواد معدنی و ...

لوازم آرایشی برای پوست، مو، ناخن، صورت، چشم و ابرو، لب و انواع ادکلن و اسپری

لوازم بهداشتی برای صورت، مو، بدن و دهان و دندان

لوازم و محصولات مراقبتی و جنسی

 
 

تجهیزات پزشکی

محصولات دارویی مخصوص مادر  و کودک، بانوان، آقایان و ورزشکاران و ...

عدم وجود هر یک از موارد فوق در لیست فروش یک داروخانه آنلاین ممکن است فرایند خرید مراجعه کنندگان را با نقص مواجه کرده و با توجه به نیاز به ارسال یک‌باره محصولات موجب مختل شدن کامل این امر گردد.

داشتن یک سایت خرید مناسب

به گفته‌ی بسیاری از خریداران، مهم‌ترین بخش خرید اینترنتی که افراد را مجاب به ادامه طی کردن مسیر خرید می‌کند، سایت فروشگاهی است که به آن برای خرید مراجعه می‌کنند. لازم است طراح وبسایت یک مجموعه بخش‌های متنوعی را برای دسترسی آسان‌تر مخاطبین به کالاهای مدنظر خود در گرافیک صفحه در نظر گرفته باشد.

صفحه اول می‌بایست متعلق به نمایش پرفروش‌ترین‌ها، محبوب‌ترین‌ها، تخفیفات، پیشنهادات ویژه و غیره باشد.
 
بخش‌های دیگری که مجموعه‌ی خدمات ارزنده یک سایت مختص به پیشه‌های مختلف همچون داروخانه آنلاین را می‌سازند و به عبارتی اعتبار بخش سامانه پیش روی خریدار هستند را می‌توان به صورت لیست زیر در نظر گرفت:

صفحه‌ای جهت معرفی فروشگاه، برندهای موجود و انواع خدمات

دسته بندی‌هایی برای نمایش محصولات مشابه

دسته بندی بر اساس رده سنی

صفحه خبر رسانی و توضیحات و اخبار دارویی روز

بخش نظرات با قابلیت پاسخگویی

در اختیار داشتن نمایه درگاه پرداخت امن

بخشی تحت عنوان توضیحات، جهت معرفی اجمالی محصول منتخب

امکان نمایش قیمت‌ها و تصاویر از جهات مختلف کالا

امکان رزرو کالا یا روشن کردن یادآور جهت اطلاع رسانی موجود شدن کالای مدنظر

امکان مشاهده‌ی کالاهای مشابه به ترتیب قیمت و .....

ارسال سریع به سراسر کشور

معمولاً نیاز به دارو و لوازمی که در فضای داروخانه به فروش می‌رسند می‌بایست در اسرع وقت پاسخ داده شود و در غیر این صورت گاهی خطرات و آسیب‌های جبران‌ناپذیری را به دنبال خواهد داشت. بحث ارسال سریع و به طور کلی فروش دارو‌های موجود در داروخانه آنلاین می‌بایست به اقصی نقاط کشور باشد تا بتوان فعالیت این داروخانه را فعالیتی مثمرثمر دانست. دو مؤلفه ارسال سریع و همچنین ارسال به سراسر کشور موجب می‌شوند گستردگی فعالیت‌های اینترنتی جهت خرید دارو افزایش یابند.

فروش لوازم به صورت گسترده و در انواع زنانه، مردانه و ....، فروش انواع مختلف موجود از یک دارو، داشتن یک خبرنامه جهت اطلاع رسانی دقیق به مشتریان دائمی، ارسال رایگان یا کم هزینه، عرضه محصولات و کالاهای اصل، امکان مرجوعی محصولاتی که به هر دلیلی متناسب نبوده‌اند، توجه به نوع بسته بندی برای ارسال جهت حفظ سلامت محصولات تا رسیدن به مقصد، پوشش‌دهی نیاز همه‌ی اعضا خانواده از پوشک کودکان تا انواع ابزارهای بهداشتی بزرگسالان و .... را می‌توان از دیگر ویژگی‌های مفید و کارآی یک داروخانه آنلاین در نظر گرفت.

اگر شما هم از آن دسته افراد هستید که برای تهیه اقلام مورد نیاز خود به دنبال یک داروخانه آنلاین https://binoskhe.com/  معتبر و جامع می‌گردید لازم است بدانید این گونه واحدهای صنفی اگر چه تعدادشان بسیار محدود و انگشت شمار است اما دست نیافتنی نیستند. یکی از محبوب‌ترین داروخانه‌های کشور که به صورت آنلاین فعالیت می‌کند داروخانه آنلاین بی‌ نسخه است.
 


 
داروخانه‌ی آنلاین بی نسخه  https://binoskhe.com/ به عنوان یکی از اولین و بهترین داروخانه‌های اینترنتی در سطح کشور با در اختیار داشتن کادر مجرب اجرایی و پشتیبانی همواره سعی بر حفظ کرامت مشتری و ارائه خدمات باکیفیت داشته است.

ارسال به سراسر کشور در کمترین زمان ممکن،تنوع اجناس، پاسخگویی ۲۴ ساعته، ضمانت اصالت محصولات، درگاه اینترنتی پرداخت امن، امکان ارائه خدمات حضوری و .... برخی از ویژگی‌های این داروخانه هستند. شما می‌توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر مشاهده محصولات و خرید از این مجموعه از راه‌های زیر اقدام فرمایبد.
 
هدیه ویژه بی نسخه : کد تخفیف 10 درصدی برای مخاطبین سایت راسخون تا پایان عید قربان :   rasekhoon10

 نشانی الکترونیکی https://binoskhe.com

مراجعه حضوری به آدرس: تهران، ضلع جنوب شرقی چهارراه پارک وی، پلاک 1