لوازم آرایشی به صورت مستقیم با پوست در تماس هستند و می‌توانند باعث بروز مشکلات جدی برای پوست شوند، شما باید حتماً لوازم آرایشی اصل و اورجینال را خریداری کنید. در ابتدا ممکن است قیمت محصولات متفرقه و فیک نظر شما را جلب کند، ولی توجه کنید که استفاده طولانی مدت از محصولات بی‌کیفیت باعث بروز صدمات جبران‌ناپذیر برای پوست شما خواهد شد.

فراموش نکنید که پوست شما مهم‌ترین سرمایه زیبایی شماست. از آنجا که تینت در اغلب موارد بر روی پوست لب استفاده می‌شود و لب می‌تواند مواد تینت را جذب کند، لازم است در خرید این دو فاکتور ریمل چشم و تینت لب با دقت و احتیاط کامل عمل کنید.



 

 
اهمیت خرید ریمل چشم اصل
ریمل‌ به صورت مستقیم با چشم در ارتباط است؛ بنابراین برای خرید ریمل باید با احتیاط عمل کنید. ریمل خوب باید بر روی مژه‌ احساس سبکی داشته باشد و در هنگام شستشو و پس از مصرف اصلا پخش نشود، پیدا کردن یک ریمل ۲۴ ساعته که بتواند مژه‌ها را پرپشت و بلند نشان دهد، کار راحتی نیست.

اگر به دنبال سلامتی و زیبایی هستید و می‌خواهید با یک تیر ۲ نشان بزنید، بهتر است ریمل‌های اصل را تهیه کنید؛ زیرا ریمل‌های متفرقه علاوه بر اینکه تاثیری در حجم و زیباتر شدن مژه‌ها و بلندی آن‌ها ندارند، باعث به هم چسبیدن مژه‌ها ایجاد ظاهری کاملاً زننده می‌شوند.

این ریمل‌ها پس از مدتی زیر چشم می‌ریزند و ظاهری ترسناک برای فرد ایجاد می‌کنند. در هنگام شستشو نیز چسبندگی زیاد ریمل‌های فیک باعث می‌شود تا بسیاری از مژه‌ها کنده شوند.

معرفی بهترین ریمل‌های بازار
حال که از میزان اهمیت و ضرورت خرید ریمل‌های اصل برای چشم آگاه شده‌اید، بهتر است محبوب‌ترین ریمل‌های بازار را بشناسید.

ریمل سوپرا ولیوم کلارنس
این ریمل در عین ماندگاری، شستشوی راحتی دارد و می‌تواند علاوه بر افزایش حجم مژ‌ه‌ها در بهبود رشد و تقویت موهای مژه نیز تاثیرگذار باشد، زیرا حاوی عصاره گل درخت انبر می‌باشد. رنگ غلیظ و مشکی این ریمل جذابیت وصف‌ناپذیری به چشم‌های شما می‌دهد.

ریمل دال ایز لانکوم
برس جذاب این ریمل طراحی بسیار هوشمندانه‌ای دارد و تمامی موها را از قسمت بن تا انتهای مژه، بلند، حجم‌دار و مشکی می‌کند. این ریمل می‌تواند به سرعت مژه‌ها را لیفت و خوش‌حالت کند و باعث جذاب‌تر دیده‌شدن چشم‌ها شود. تا ۲۴ ساعت می توانید بدون نگرانی از چسبیدن و یا گلوله شدن مژه‌ها این ریمل را مصرف کنید.

توجه کنید که این ریمل برای مصرف روزانه بسیار مناسب است و حالت سبکی دارد. ازآنجاکه این محصول حاوی نرم‌کننده و مواد تقویت‌کننده مژه است، می‌توان آن را برای افزایش حجم مژه‌ها نیز استفاده کرد.

ریمل کلایمکس نارس
با مشاهده حجم دهندگی این ریمل غافلگیر خواهید شد. در واقع براش این ریمل به خاطر موهای حالت‌دار و منحصر به فردش می‌تواند تمامی رنگدانه‌های غلیظ و سیاه داخل ریمل را برای بلندتر و حجیم‌تر شدن موهای مژه شما به‌کار بگیرد، بدون اینکه کوچک‌ترین احساس سنگین شدنی به شما دست دهد.

مواد موجود در این ریمل کاملاً سبک و ملایم هستند و باعث رطوبت‌رسانی به موهای مژه می‌شوند. شما می‌توانید با بافت کرمی شکل این ریمل، مژه‌های خود را ضخیم کنید و بالا ببرید. برای تاثیر بیشتر می‌توانید برای پوشاندن مژه‌های پایینی نیز از این محصول جذاب و پرطرفدار استفاده کنید، بدون اینکه نگران تجمع مواد باشید.

💡: محصولات برند اسنس، لورال، لانکوم، اوریفلیم، کلینیک، کالیستا و بنفیت نیز کیفیت بالایی دارند و می‌توانند توقعات شما را برآورده کنند.

 


چگونه ریمل اصل را از تقلبی تشخیص دهیم؟
ازآنجاکه امروزه ریمل‌های حجم دهنده، فرکننده، ضدآب، ریمل‌های رنگی، اکلیلی و شاین‌دار توسط برندهای مختلف در بازارهای داخلی موجود هستند، شاید تشخیص محصولات اصل از تقلبی کار راحتی نباشد. در ادامه روش‌هایی برای تشخیص ریمل‌های تقلبی و اصل ارائه شده است

بررسی قیمت
معمولاً قبل از خرید ریمل از داروخانه‌ها و مراکز فروش لوازم‌های آرایشی، بهتر است قیمت و حدود قیمت برند مورد نظر خودتان را بررسی کنید. با وجود اختلاف شدید قیمت معمولا محصول اصل نیست، پس نباید انتظار کیفیت و سلامتی را از محصولات ارزان قیمت و فیک داشته باشید.

بررسی بسته‌بندی
معمولاً برندهای معتبر محصولات خود را با بسته‌بندی‌های شیک به همراه هولوگرام به فروش می‌رسانند. بهتر است به خاطر حفظ سلامتی چشم‌هایتان، نوشته‌ها، نحوه چاپ آن‌ها و لوگو یا نشان برند را به دقت بررسی کنید. اگر ریمل‌های قبلی دارید که از برندهای مشابه تهیه کرده‌اید، آن‌ها را با ریمل جدید مقایسه کنید.

بررسی بارکد محصول
محصولات اصلی همواره بارکد دارند. توجه کنید که در محصولات تقلبی چند رقم اول بارکد معمولاً با محصولات اصلی هم‌خوانی ندارد. حتما بارکد را به شماره‌ها و اپلیکیشن‌های مورد نظر ارسال کنید تا علاوه بر مواد تشکیل دهنده بتوانید از اصل یا تقلبی بودن محصولی که تهیه کرده‌اید، اطمینان حاصل کنید.

علاوه بر موارد ذکر شده با بررسی کیفیت بسته‌بندی و کم رنگ یا پررنگ بودن نوشته‌ها، وجود غلط‌های املایی و مشکلات این چنینی می‌توان اصل یا تقلبی بودن ریمل را تشخیص داد. در نهایت پس از باز شدن و بررسی کیفیت مواد و متریال ریمل می‌توانید اصل یا تقلبی بودن آن را تشخیص دهید. در صورت اطمینان از تقلبی بودن بهتر است به خاطر سلامت چشم‌ها اصلاً ریمل را مصرف نکنید و برای سلامتی خود ارزش قائل شوید.

تینت لب چه مارکی خوبه؟
تینت‌های لب در حجم‌ها و رنگ‌بندی‌های مختلفی در فروشگاه‌های اینترنتی به فروش می‌رسند. در ادامه به بررسی و معرفی محبوب‌ترین تینت‌‌های لب پرداخته شده است.

تینت لب برند اتود
این تینت‌ها رنگ‌های براق و زنده‌ای دارند و سرشار از ویتامین می‌باشند. این تینت‌ها با رایحه توت‌فرنگی و آلبالو به فروش می‌رسند و می‌توانند لب‌ها را آب‌رسانی کنند، بدون اینکه حس چسبندگی ایجاد کنند. بافت آبکی این ترکیبات دوام بسیار بالایی دارد. این محصول کره‌ای طرفداران بی شماری را در سراسر جهان به خود جذب کرده است.

تینت لب و گونه بنفیت
این محصول جلوه طبیعی دارد و بافت مایع و بسیار سبکی دارد. رنگ‌های جذاب دلپذیری از برند بنفیت در بازار وجود دارد، این تینت‌ها در اثر خوردن و آشامیدن پاک نمی‌شوند و ماندگاری بالایی دارند. این تینت‌های آمریکایی توانسته‌اند تا توقعات بسیاری از مصرف‌کنندگان را به خاطر kiss proof بودن، برآورده سازند.

تینت‌های لب برندهای معروف دیگری مثل کلارنس نیز دوام و ماندگاری بالایی دارند. با توجه به نوع پوست لب و گونه و تنالیته رنگ‌های ارائه شده در برندهای مختلف، می‌توانید محصولات متفاوتی را تهیه کنید.

 


ریمل و تینت اصل را از کجا بخریم؟
ازآنجاکه محصولات آرایشی به صورت مستقیم با پوست در تماس هستند، لازم است تا از مراکز معتبری اقدام به خرید ریمل و تینت اصل بکنید. فروشگاه کاج شاپ با تضمین اصالت و سلامت کالاها تمامی محصولات برندهای خارجی را در ایران موجود کرده است تا شما بتوانید این محصولات را در بسته‌بندی اورجینال به همراه هولوگرام اصلی شرکت، به همراه گواهی سلامت فیزیکی، در هر کجای ایران که هستید، تهیه کنید.

برای دریافت اطلاعات بیشتر و استفاده از مشاوره رایگان و تخصصی فروشگاه کاج شاپ می‌توانید به سایت این فروشگاه پرطرفدار و خوش‌نام مراجعه کنید.

جمع‌بندی
استفاده از محصولات آرایشی باکیفیت می‌تواند تاثیر مستقیمی بر روی اعتماد به نفس افراد داشته باشد. فروشگاه کاج شاپ این فرصت را برای شما فراهم کرده است تا بتوانید بهترین و باکیفیت‌ترین محصولات آرایشی و مراقبت از پوست را با نازل‌ترین قیمت تهیه کنید.