ماه رمضان امسال در فصل بهار که یکی از بهترین فصول سال برای سفر به حساب می‌آید، قرار گرفته است. البته، مصادف شدن بهار و ماه رمضان با هم، فرصت ویژه‌ای برای سفر ارزان در زیباترین فصل سال به وجود آورده است. برای همین، پیشنهاد می‌کنیم تا فرصت سفر در زیباترین فصل سال را از دست ندهید و به یکی از مقاصد داخلی سفر کنید.

با یک انتخاب هوشمندانه، سفر ارزان بهاری پیش روی شماست. حال ما این لیست را برای شما محدود کرده‌ایم و سه مقصد داخلی بهاری و البته ارزان را برای شما انتخاب و در این مطلب مورد بررسی قرار داده‌ایم. اگر دلتان یک سفر جانانه و ارزان می‌خواهد؛ در ادامه با ما همراه باشید.

 
 

سفر به اصفهان

یکی از بهترین شهرهای ایران برای یک سفر بهاری، اصفهان است. با این که اصفهان شهر معروفی است اما باز هم نمی‌توان دست از ستایش زیبایی‌های این شهر کشید.
امسال برای سفر به اصفهان، فرصت ویژه‌ای وجود دارد و آن هم سفر ارزان به اصفهان در ماه رمضان و فصل بهار است.

البته تعجب نکنید! با این که هزینه‌های سفر به اصفهان در فصل بهار گران‌تر از هر زمان دیگر است اما از آن جایی که در ماه رمضان قرار داریم؛ می‌توانید با هزینه‌ای بسیار کمتر به این شهر سفر کنید.

به طور مثال می‌توانید با پایین‌ترین قیمت، بلیط هواپیما بخرید و با هزینه‌ای بسیار کم، رزرو هتل اصفهان را از مرجعی ارزان و مطمئن همچون فلای تودی، انجام دهید. اتفاقا در این زمینه، دستتان در فلای تودی کاملا باز است. هم پروازهای ایرلاین‌های مختلف به سمت اصفهان را می‌توانید بررسی و مقایسه کنید و هم این امکان را دارید که از طریق فلای تودی، رزرو هتل اصفهان را از میان مجموعه‌های اقامتی که دارای تخفیف ویژه هستند؛ انجام دهید.

همچنین هزینه‌ای که برای خرید سوغاتی یا شکم‌گردی در اصفهان می‌پردازید؛ همگی شامل قیمت‌های حقیقی هستند و خبری از گران فروشی‌های رایج در فصول پرطرفدار سفر نیست.

ضمن این که سرتاسر اصفهان همچون موزه‌ای تاریخی است و در بیشتر اوقات برای بازدید از آثاری همچون میدان نقش جهان، مسجد امام، عمارت عالی قاپو، پل خواجو، سی و سه پل، کلیسای وانک، کاخ چهلستون، بازار قیصریه، مسجد شیخ لطف الله و بسیاری از دیگر جاذبه های تاریخی اصفهان، نیازی به خرید بلیط ورودی نخواهید داشت.

زیبایی‌های گرگان را از دست ندهید


 
گرگان یکی از شهرهای شمالی و بسیار زیبای ایران است. این شهر به قدری دیدنی و خوش آب و هواست که اگر در فصل بهار به آن سفر نکنید؛ فرصت دیدن تصویری زنده از بهشت را از دست داده‌اید! مخصوصا که به خاطر ماه رمضان، می‌توانید سفری به مراتب ارزان‌تر را با رزرو هتل های گرگان یا خرید بلیط هواپیما، قطار و حتی اتوبوس به مقصد این شهر را برنامه ریزی کنید.

یکی از دیگر دلایلی که باعث می‌شود تا سفر به گرگان را به شما توصیه کنیم این است که در حال حاضر و به دلیل فروکش کردن تب و تاب سفرهای نوروزی، این شهر خلوت است و تحت تاثیر همین امر، دیگر هزینه‌هایی مثل خورد و خوراک، خرید سوغاتی و جاذبه‌گردی، کاهش پیدا کرده‌اند.

اگر قصد دارید تا سفری ارزان در ماه رمضان به گرگان داشته باشید، پیشنهاد می‌کنیم تا حتما به کاخ موزه گرگان، سرای باقری‌ها، کاخ آقا محمد خان و خانه شبرنگی سر بزنید. رزرو هتل گرگان خود را در مجموعه‌های اقامتی مثل هتل جهانگردی ناهارخوران یا هتل آذین گرگان انجام دهید و اگر دوست دارید تا مثلا با هواپیما به این شهر سفر کنید؛ قیمت پروازهای کیش ایر، آسمان، ایران ایر یا پویا ایر را در فلای تودی مورد بررسی قرار دهید.

راستی! برای رستوران‌گردی و افطاری هم می‌توانید به رستوران‌های معروفی مثل ال تکیتو، رستوران سید مسعود، بارانک یا کافه تمدن بروید و اوقات خوب و خوشی را برای خود به وجود بیاورید.

سفر به اردبیل

اردبیل از آن دسته شهرهای بسیار خوش آب و هوای ایران است که سفر به آن را در فصل بهار و ماه رمضان به عنوان مقصدی خوب اما ارزان را به شما توصیه می‌کنیم. اردبیل، یکی از شهرهای شمال غربی ایران است که هم تاریخی باستانی و غنی دارد و هم از زیبایی‌های طبیعی و شهری بسیاری برخوردار است. با این همه ویژگی خوب، هر کسی دوست دارد تا به اردبیل سفر کند و البته کمترین هزینه را بابت سفر خود بپردازد.

خوشبختانه، اردبیل یکی از مقاصد ارزان ایران در ماه رمضان است و از این رو می‌توانید سفری خوب و ارزان به این شهر داشته باشید و با کمترین قیمت، رزرو هتل اردبیل را از میان بهترین مجموعه‌های اقامتی از طریق فلای تودی، انجام دهید.
 

در سفر به اردبیل، حتما به چشمه‌های آب گرم اردبیل سر بزنید و از جاذبه‌های تاریخی و طبیعی معروفی مثل بقعه شیخ صفی الدین اردبیلی، دریاچه شورابیل و جنگل های فندقلو بازدید کنید.

باورتان می‌شود که اردبیل، مزه منحصربفرد خودش را دارد؟ بله درست خواندید؛ مزه! اگر دوست دارید تا در سفر به این شهر، طعم خوشمزه اردبیل را بچشید؛ حتما آش دوغ‌های اردبیل را برای افطار میل کنید.

هرچند که غذاهای خوشمزه دیگری مثل چیغیرتمای مرغ، ترشی قورمه و دمی ‌یارما نیز از دیگر غذاهای بسیار خوشمزه اردبیل هستند که چشیدن طعم آنها، خالی از لطف نیست.

راهنمای رزرو هتل های داخلی از فلای تودی

برای رزرو هتل در هر کدام از شهرهای داخلی ایران، می‌توانید از پلتفرم جامع و مطمئن فلای تودی، هتل خود را رزرو کنید. فرقی ندارد که مقصد شما کدام شهر است؛ می‌توانید در فلای تودی، بهترین هتل‌ها را با کمترین قیمت و حتی تخفیف‌های ویژه نسبت به برد هتل، رزرو کنید.

رزرو آنلاین هتل های داخلی از فلای تودی آن قدر ساده و آسان است که حتی تصورش را هم نمی‌کنید. تنها باید به سایت فلای تودی بروید و وارد منوی رزرو هتل شوید. پس از انتخاب هتل داخلی، در بخش مقصد، نام شهر مورد نظر خود را وارد کنید.

اگر هتل خاصی مد نظرتان است، نام آن را در بخش نام هتل های مقصد خود بنویسید و در غیر این صورت، نیازی به پر کردن این قسمت ندارید.

تاریخ اقامت، تعداد نفرات و اتاق‌ها را وارد کنید و کلید جستجو را بزنید تا فهرست هتل‌ هایی که قابل رزرو هستند به شما نشان داده شوند. حالا هتل مناسب خود را بر اساس بودجه، سلیقه و نیازهای‌تان انتخاب کنید و هزینه آن را با کارت عضو شتاب بپردازید. در چشم بر هم زدنی واچر هتل شما آماده است و فقط باید آن را در زمان مراجعه به هتل، به رزرویشن نشان دهید.