می‌خواهیم شمارا به جزیره کیش و به اقامت در یک هتل لوکس و متمایز مهمان کنیم. اولین هتل آبی خاورمیانه که آرامش و زیبایی بی‌حدواندازه‌ای را از آن شما خواهد کرد. شما با اقامت در این هتل نه‌تنها منظره‌ای رویایی روبه‌دریایی را شاهد خواهید بود که دور از هیاهوی شهر می‌توانید به آرامشی منحصربه‌فرد دست پیدا کنید.

مگر می‌شود روی کف شیشه‌ای از یک بالکن راه رفت و آب‌های نیلگون خلیج‌فارس را شاهد بود و به آرامش نرسید. بااین‌وجود سوئیت‌های متمایزی با چشم‌اندازهای روبه‌دریا، رو به غروب آفتاب و رو به ترنج برای مهمان‌ها در نظر گرفته‌شده است که هرکدام جذابیت‌های خاص خود را دارد.

از همین رو برای آشنایی بیشتر شما با سوئیت‌های هتل ترنج در کیش (https://www.alibaba.ir/hotel/ir-kish/kish-toranj ) در ادامه سعی بر آن داریم تا به معرفی این هتل و سوئیت‌های آن به‌صورت مختصر بپردازیم. پس با ما همراه باشید تا تصمیم‌گیری برای شما شکل ساده‌تری را به خود بگیرد.
 

معرفی هتل ترنج در کیش

 زمانی که به تصاویر هتل ترنج کیش نگاه می‌کنیم بدون شک معماری باشکوه و منحصربه‌فرد این هتل چشم هر بیننده‌ای را نوازش می‌کند. در همین ابتدا باید بگویم که هتل ترنج در کیش در دو فاز دریایی و ساحلی با اتاق‌های روی سطح آب و در خشکی مشغول به فعالیت است.

از همین رو سوئیت‌ها و اتاق‌های متمایزی در پیش روی شما قرار دارد. شما می‌توانید اتاقی را کف شیشه‌ای داشته باشید یا اینکه از منظره دریا نهایت لذت را از پنجره اتاق خود ببرید. با رزرو هتل ترنج در کیش می‌توانید از امکاناتی مانند سالن بدن‌سازی، روم سرویس، اتاق بازی کودکان، کرایه اتومبیل، آتلیه، سالن بیلیارد، خدمات لاندری، سالن کنفرانس، اورژانس، سالن اسپا و ماساژ و دوچرخه‌سواری، استفاده کنید.

 


سالن بازی ساحلی این مجموعه دارای تفریحاتی چون ایرهاکی، فوتبال دستی و سالن بیلیارد است. همچنین خدمات رایگان هتل شامل صبحانه بوفه، ناهار، استخر و سونا بخار و جکوزی، سرویس مرکز خرید، والیبال ساحلی، ترانسفر رفت‌وبرگشت فرودگاهی هم در پیش روی شما قرار دارد. با معرفی سوئیت‌ها در ادامه انتخاب برای شما ساده‌تر خواهد شد.
 

سوئیت‌های هتل ترنج کیش

اگر بخواهیم به اصلی‌ترین بخش هتل ترنج اشاره داشته باشیم. باید بگویم سوئیت‌های اصلی این هتل پنج ستاره با ۱۰۰ ویلا بر روی یک اسکله‌ای بسیار مقاوم طراحی و ساخته‌شده است. این اتاق‌ها با متراژهای متمایز ۴۰ متری، ۶۰ متری و ۱۲۰ متری ارائه می‌شوند.
 

سوئیت رویال رو به غروب

اگر می‌خواهید در بالکن‌های شیشه‌ای بنشینید و از غروب زیبای خورشید لذت ببرید. باید به شما بگویم سوئیت‌های در این هتل وجود دارد که در بخش بالکن آن شما می‌توانید شاهد صندلی‌های حصیری باشید که با کفی‌های از شیشه منظره یا باشکوه را برای شما فراهم ساخته است. این سوئیت‌ها عموماً یک خوابه هستند و با مساحتی تقریباً ۶۰ متری در نظر گرفته‌شده‌اند.

شما می‌توانید از یک مبل تختخواب‌شو که در اتاق نشیمن وجود دارد هم برای ریلکس کردن و تماشای دریا بهره بگیرید.
 

سوئیت رویال روبه‌دریا

شاید برای شما هم هیجان‌انگیز باشد که در اتاق‌های ۶۰ متری یک هتل کف دریا را شاهد باشید. بله شما به‌سادگی می‌توانید در سوئیت‌های رویال که کفی آن از شیشه است جریان آب را زیر پاهایتان حس کنید. در خیال هم نمی‌گنجد که از پنجره اتاق‌خواب بتوانید بی‌هیچ دلهره‌ای درست شبیه زمانی که در کشتی هستید به تماشای آب‌های آزاد خلیج‌فارس بپردازید.

در اتاق‌های این سوئیت برای شما خدمات رفاهی از قبیل میز آرایش، میز تلویزیون، مبلمان، تخت خواب دونفره و کاناپه تختخواب‌شو در نظر گرفته‌شده است. حمام مجهز به وان، سیستم تهویه مطبوع، مینی بار، سرویس بهداشتی فرنگی، صبحانه و ناهار رایگان و چای‌ساز هم از سایر خدمات ویژه این اتاق محسوب می‌شود.

 

سوئیت رویال ترنج

امکانات فوق‌العاده‌ای که در این اتاق‌ها برای شما در نظر گرفته‌شده است شامل صبحانه و ناهار رایگان، چای‌ساز، مینی بار، حمام مجهز به وان، تلویزیون در نشیمن و اتاق تهویه مطبوع است. همچنین دکوراسیون آبی‌رنگ این اتاق‌های ۶۰ متری حال و هوای اقامت شمارا بسیار متمایز رقم می‌زند.

شما می‌توانید در این اتاق‌ها هم‌زمان به‌صورت دونفره و سه‌نفره اقامت داشته باشید. وجود یک‌تخت خواب دونفره و یک کاناپه تختخواب‌شو استراحت منحصربه‌فردی را برای شما به همراه دارد. کف سوئیت رویال ترنج هم یک قسمت شیشه‌ای دارد که می‌توانید آبزیان زیبا را مشاهده کنید.
 

سوئیت امپریال هتل ترنج

اگر به دنبال خاص‌ترین اتاق برای اقامت هستید باید سوئیت امپریال را برای خود رزرو کنید. اتاق‌های این سوئیت ۱۲۰ متری هستند و احساس امن حضور در خانه‌تان را برای شما فراهم می‌سازد.

این سوئیت‌ها دارای دو اتاق‌خواب مجزا است و هم‌زمان می‌توانند دو خانواده دونفره به‌صورت مشترک در کنار هم در این اتاق‌ها اقامت داشته باشند. باید بگویم گران‌ترین واحد اقامتی هتل ترنج در کیش همین سوئیت امپریال است که فضای مجلل و باشکوهی را برای مهمان‌ها فراهم کرد است.

وجود تخت خواب دونفره در کنار مبلمان راحتی و صندلی‌های نهارخوری شش‌نفره قطع به‌یقین اقامت شاهانه‌ای را برای شما به تصویر می‌کشد.
 

 کلام آخر پیرامون معرفی سوئیت‌های هتل ترنج در کیش

همان‌طور که در طی مقاله پیش رو مطالعه کردید هتل ترنج در کیش در دو فاز دریایی و ساحلی با خدمات رفاهی متمایز برای گردشگران در نظر گرفته‌شده است. در اتاق‌های این هتل شما می‌توانید منظره روبه‌دریا یا منظره‌ای از حرکت آبزیان در دریا را درست در کف سالن شاهد باشید.

پس انتخاب یک اتاق ۶۰ متری یا ۸۰ متری و یا ۱۲۰ متری امری است که بسته به تعداد مسافران و نیاز شما برایتان در نظر گرفته می‌شود. در بسیاری از اتاق‌ها خدماتی از قبیل اینترنت پرسرعت، چای‌ساز، مینی بار، صندوق امانات، سیستم تهویه مطبوع، سرویس بهداشتی فرنگی، حمام مجهز به وان، تلویزیون در نظر گرفته‌شده است.

امید است با معرفی اتاق‌های این هتل بتوانید انتخاب کاربردی‌تری را در پیش روی خود در طول این سفر داشته باشید.