6 عادت مردان خوش لباس


 





 
تا حالا درباره سبک لباس پوشيدن تان فکر کرده‌ايد؟ براي خوش‌لباس بودن به مهارتي نياز است که بايد آموخته شود تا فرد با تمرين بسيار به درجه‌اي از مهارت در پوشيدن لباس مناسب برسد. بيشتر آقايان به صورتي لباس مي‌پوشند که انگار همسرشان لباس را بر تن شان کرده است در حالي که خود از تنظيم کردن لباس مناسب هر محفل و محيطي عاجزند. تقريبا تمام مردان خوش‌پوش علاوه بر پوششي مانند کت و پيراهن و شلوار، به کفش مناسب و شلوار اسپرت غير از جين نياز دارند. در اين مقاله به 7 عادت مردان خوش‌لباس اشاره شده که مي‌تواند راهنماي خوبي باشد براي دستيابي به ظاهري زيباتر.
کيف‌هاي چرخ‌دار مسافرتي را فراموش کنيد و در گوشه اتاق خود بيندازيد چون شما خلبان يا مهماندار نيستيد که بخواهيد به‌طور دايم در مسافرت باشيد. مي‌توانيد از يک کيف تمام چرم بزرگ با دو بخش مجزا با کيفيت مناسب استفاده کنيد البته شايان ذکر است که براي تهيه چنين کيفي بايد پول بيشتري پرداخت اما مي‌توان در صورت حمل و نقل لباس‌هاي تميز و استفاده شده آنها را در دو بخش جداگانه قرار داد.
علاوه بر کت و شلوار پشمي‌سبک، يک مرد شيک‌پوش بايد کت و شلوار تابستاني هم داشته باشد که در مواقع لزوم بپوشد. آستين کت نبايد زياد بلند باشد و سر آستين پيراهن بايد حدود 25/1 سانتي‌متر از زير کت بيرون باشد و روي مچ قرار گيرد.

راحت‌ترين راه براي ارتقاي نوع پوشش خود، تهيه يک دست کت و شلوار غير از رنگ طوسي يا خاکستري است براي مثال رنگ قهوه‌اي روشن با پيراهن گل‌بهي که لبه‌هاي دوخت جيب‌هاي آن هم به شکل دالبر يا نيم دايره باشد.
پوششي تهيه کنيد که شما را باريک‌تر نشان دهد. ژاکت يا کت به شکل وي انگليسي که از شانه به طرف پايين باريک مي‌شود، تاثير به سزايي در باريک و متناسب نشان دادن شما دارد. اين لباس به خصوص براي عصر مناسب است.
اگر تنيس بازي مي‌کنيد يا ورزش‌هايي شبيه به آن، مي‌توانيد از بلوز و شلوار قهوه‌اي و کرم استفاده کنيد. بسياري از تنيس‌بازان از پيراهن و شلوار نارنجي و زرد استفاده مي‌کنند، شما سعي کنيد مانند بقيه نباشيد. سعي کنيد پيراهن ورزشي که مي‌پوشيد يقه‌دار باشد و کمي‌هم شل روي سرشانه‌ها قرار بگيرد.
شما نيازمند يک دست لباس براي فصل زمستان هستيد. اگر قصد داريد جوان نشان داده شويد، بدانيد که هر آنچه مي‌پوشيد شما را جوان نشان نمي‌دهد. يک ژاکت يا کت چرمي‌ به رنگ کرم يا برنزي که حالت چروک و چين‌خورده دارد، به‌طور مناسبي شما را جوان و خوش‌پوش نشان مي‌دهد. جنس چرمي ‌موجب جلوگيري از نفوذ باد در شب‌هاي سرد زمستان و شب‌هاي خنک تابستان مي‌شود. بلوزهاي بلند و صاف موجب بلند قد نشان دادن شما و چکمه‌هاي به بلندي تا مچ پا سبب نو شدن سبک قديمي‌ مي‌شود.
منبع:http://www.salamat.com