به من گوش كنيد ، من مسلمان شدم


 





 
سال ها بر ضد اسلام ، كتاب مي نوشت . به خاطر ضديتش با اسلام مشهور شده بود. يهودي بود و در آلمان زندگي مي كرد. كار اصلي اش سخنراني بر ضد اسلام بود . در تمام كتاب هايش به غرب هشدار مي داد كه جلوي پيشرفت اسلام را در اروپا بگيرند ، چرا كه به زودي اروپا در برابر اسلام تسليم و بيشتر مردم اروپا مسلمان خواهند شد. معروف ترين كتابش «هاي... اروپا در حال تسليم» نام داشت كه در سال 2007 پرفروش ترين كتاب اروپا شد.
نامش هنريك برودر بود. او اعلام كرده بود : اسلام بيشترين دشمني را با زندگي پيشرفته غرب دارد... به جوانان اروپايي نصيحت مي كنم كه مهاجرت كنند... اروپاي كنوني تا بيست سال ديگر دوام نخواهد آورد... .
برودر ، سال ها درباره اسلام مطالعه كرده بود . آموزه هاي يهودي به او ياد داده بود كه اسلام را دشمن خودش بداند . سال ها جلوي او را براي تعريف كردن از اسلام گرفته بودند ، اما حالا او مرد 61 ساله اي بود كه نمي توانست خودش را فريب دهد . حالا او بايد حقيقت را انتخاب مي كرد و با صداي بلند فرياد مي زد .

او روزي با صداي بلند در برابر جمعيت متعجب آلماني فرياد زد : به من گوش كنيد. من مسلمان شدم . وقتي از او پرسيدند : چطور مي تواند دين اجدادش (يهود) را ترك كند؟ گفت : من با دينم وداع نكرده ام ، بلكه به اسلام بازگشته ام ، اسلام دين فطرت هايي است كه هر انساني ،بر اساس آن متولد مي شود . برودر در حضور شاهدات شهادتين را گفت و مسلمان شد و نامش را محمد برودر گذاشت.
حالا او با افتخار مي گويد : من اكنون عضو امتي هستم كه جمعيت آنان بيش از يك ميليارد نفر است و در معرض اهانت هستند. من بسيار خوش حالم كه به خانه ام بازگشته ام ، جايي كه در آن متولد شدم.
مسلمان شدن برودر مسلمانان را خوش حال و آلماني ها را شوكه كرد. براي آن ها قابل باور نبود كه اسلام در قلب برودر هم نفوذ كرده باشد ، برودري كه سال ها بر ضد اسلام نوشت و سخنراني كرد . حالا ديگر غربي ها مي دانند كه اسلام تمام دروازه هاي بسته را باز و در دل همه نفوذ كرده است.
منبع:نشريه انتظار نوجوان،شماره 62.