سايه هاي شوم
سايه هاي شوم
سايه هاي شوم
محقق: ع. اميني
حاملان شيطان گرايي
- تحصيل کردگان و سرخودگان اجتماعي در خارج از کشور که عمدتاً دچار خسارت و شکست هاي سنگين مادي و معنوي شده اند.
- فرزندان منافقين فراري، سلطنت طلب ها، مفسدان اقتصادي رژيم پهلوي که قبل و بعد از انقلاب موفق به فرار از کشور شدند.
- افرادي از خانواده هاي بسيار ثروتمند داخل کشور که عمدتاً داراي روابط خانوادگي و... با خارج نيز مي باشند.
- جاسوسان سازمان اطلاعاتي و امنيتي آمريکا و رژيم صهيونيستي که با هدف استحاله ي فرهنگي وارد کشور شدند.
- فعالان حوزه ي هنر و موسيقي که با کشورهاي ديگر علي الخصوص آمريکا، انگليس، کانادا و استراليا در ارتباط بوده و بنا بر دلايل حرفه اي و شغلي مسافرت هاي متعددي داشته اند.
اما نکته ي اساسي اين است که حداقل 90% از افراد شاخص وارد کننده ي شيطان پرستي به ايران، فاقد تحصيلات دانشگاهي و خانواده ي سالم مي باشند.
آشنايي با مراسم کليساي شيطان پرستان
اعمالي چون استفاده و نوشيدن خون، غسل تعميد با خون و استفاده از اجساد مردار حيوانات جزيي از شعائر آنها به شمار مي رود. به بيان دقيق تر؛ زناي با محارم، تجاوز و سوء استفاده جنسي از کودکان در انظار عمومي، عريان شدن در ميان جمع همراه با رقص آتش، همراهي با موسيقي دهشتناک و مدرن و استفاده از نمادهايي که گاهي صهيونيستي است، بخش ديگري از شعائر شيطان پرستان است.
استفاده از مشروبات الکلي، مواد مخدر و موادي که در زندگي مورد توجه نيستند و اکثراً ناپاک به شمار مي روند در شيطان پرستي مباح است. در واقع در اين آيين ناپاکي جايگزين پاکي مي شود.
همچنين در اين آيين هيچ گونه، حريم و يا خط قرمزي وجود ندارد. مسئوليت پذيري انسان ناديده گرفته مي شود، همه چيز در زمان حال وجود دارد. مردان زن پرست، دختران تن پرست، چشمان هرزه بين و گام هاي هرزه پو.
موسيقي شيطان پرستان
موسيقي شيطان پرستان موسيقي ديوانه کننده اي است که در عين تندي و آسيب رساني به مغز، القا کننده ي نفرت به شنونده و نهادينه کردن حس نفرت در وجود اوست. موسيقي اي که ريشه در موسيقي بي ريشه ي جاز دارد. جاز که از موسيقي Yiddish يهوديان گرفته شده، در همه ي زواياي ذهن جوان آمريکايي و... رخنه مي کند، به طوري که مايکل جکسون يهودي را از تمام مقدسان کليسا برتر مي دانند. روزي گروه بيتل ها از سر مزاح اعلام کرده بود که از خدا نيز معروف تر است و امروز گروه هاي موسيقي شيطان پرست عملاً پرچم جنگ با خدا را برافراشته اند.
اهانت به اديان به عنوان آزادي بيان در تصنيف هاي خوانندگان شيطان پرست ترويج و تبليغ مي شود.
شيطان پرستان موظفند همواره خشم و نفرت خود را به مسيح و ساير مقدسات اعلام دارند. آنان خوانندگان بسيار خشني را که در صدايشان مي توان غرش حيوانات وحشي را شنيد، سمبل قدرت شيطان پرستي مي دانند که کمبود و نياز خود را با خشونت زياد رفع مي کنند.
در موسيقي هوي متال شيطان پرستان، راک و پاپ، متون کفرآميز بسياري يافت مي شود.
در اين ترانه ها مسيح با مواد مخدر مطابقت داده شده و برهنه بودن عيسي را با شهوات جنسي يکي دانسته اند. يکي از خوانندگان محبوب شيطان پرستان «مرلين منسون» نام دارد. او خواننده ي ضد مسيح است که داراي فلسفه اي منفي باف است. بعضي او را شيطان بزرگ مي نامند و عده اي به او فرستاده ي شيطان مي گويند. عقايد او که در موزيک هايش به نمايش درمي آيد اين است که انسان را موجود پست مي نامد. او خود را خدا مي داند و مي گويد هرکس خداي خودش است او دشمن مسيح است. او در يکي از کنسرت هايش انجيل را پاره کرد. منسون در ديدار خود با آنتوان لاوي (مؤسس کليساي شيطان) توسط لاوي عنوان کشيش را دريافت کرد.
چرا عده اي، از شيطان پرستان پيروي مي کنند؟
در شيطان پرستي همه چيز مجاز است، در اين آيين سياه، هر نوع لباس و پوشاک و هر نوع خوراکي مجاز است و هر نوع رفتار و ادبياتي بدون محدوديت و بدون هيچ ساختار مشخصي آزاد است.
انسان افسار گسيخته اي که از محدوديت فراري است و مسئوليت اعمال خود را به هيچ عنوان نمي پذيرد، بهترين ملجا و پناهش شيطان پرستي است. شيطاني که از عالم تاريکي و عمق بدي و زشتي، ندا مي دهد که: «آزادي مطلق و هر آنچه که مي خواهيد نزد من است. به سوي من بياييد بدون هيچ محدوديتي.» شيطان با شيپور انکار خودش، بسياري از انسان ها را به سمت خود مي کشد و موجب مي شود تا شاخه اي در دين پژوهي تحت عنوان «شيطان پرستي» بوجود بيايد.
آشنايي با مراسم حج شيطان پرستان
«لالش»، نام روستايي در مرکز کردستان عراق است. اين پرستشگاه همانند آتشکده اي بزرگ است که از سه قسمت تشکيل مي شود: 1.شبستان 2.محوطه ي حياط 3.صحن دوزخ (محلي که مراسم حج در آن برگزار مي شود.)
طاووس ملک نزد يزيديان همان شيطان است و آنها معتقدند که برآدم برتري دارد. آنها شورش شيطان و سجده نکردن او در برابر انسان را شورشي برحق مي دانند. بخش مهم اين مراسم، پرتاب دستمال به سنگ برجسته اي است که از ديوار غار بيرون زده است.
اين مرحله اصلي ترين مرحله ي حاجي شدن است که با چشمان بسته از فاصله ي هفت متري دستمال سياه بزرگي را به طرف سنگ پرتاب مي کنند و هرکس سه بار موفق شود اين عمل را انجام دهد حجش قبول است. در غير اين صورت بايد دو روز بعد بازگردد و دوباره اين عمل را انجام دهد.
1. تحرک در اينترنت
2. ترويج نمادها
سايت ها و وبلاگ هاي فارسي زبان نيز نقش عمده اي را در گسترش و معرفي اين نمادها ايفا مي کنند.
3. ترويج متاليکا
4. پارتي هاي شبانه
5. همکاري با سلطنت طلب ها
منبع:نشريه قدر ،شماره 21
/خ
مقالات مرتبط
تازه های مقالات
ارسال نظر
در ارسال نظر شما خطایی رخ داده است
کاربر گرامی، ضمن تشکر از شما نظر شما با موفقیت ثبت گردید. و پس از تائید در فهرست نظرات نمایش داده می شود
نام :
ایمیل :
نظرات کاربران
{{Fullname}} {{Creationdate}}
{{Body}}