نقشه شوم استکبار


 





 
مقام معظم رهبری(مدظله العالی) می فرمایند:
بايد بدانيد که استمار و استکبار، ده ها سال- بلکه بيشتر- پول خرج کردند، تا بين مسلمين اختلاف ايجاد کنند. براي ايجاد اختلاف، کتاب و مجله نوشتند، شايعه منتشر کردند، عصبيتها را تحريک کردند و در اعماق دل مسلمين، نسبت به يکديگر حقد و کينه هاي فراواني به وجود آوردند. البته در طول زمان هاي گذشته هم اين دشمني ها بود؛ اما در دوران استعمار، شکل جديدي پيدا کرد. هر کس با سياست جديد دنياي اسلام در طول صد يا صد و پنجاه سال اخير آشنا باشد، توجه مي کند که اشاره به چه چيزهايي مي کنم.
انقلاب اسلامي آمد و پرچمي بلند کرد که مسلمانان از هر مذهب و هر کشوري، وقتي به خود مراجعه کردند، ديدند اين پرچم را دوست مي دارند و احساس کردند اين پرچم، پرچم اسلام و پرچم نبي مکرم اسلام (ص) است. لذا بسيراي از نقشه هاي دشمنان، نقش بر آب شدد. استکبار ساکت نمي نشيند. دشمنان خونخوار اسلام و مسلمين، آرام نمي گيرند. تا ديدند که انقلاب و جموري اسلامي، در داخل و خارج از کشور، بين شيعه و سني وحدت ايجاد کرد، اينها را به هم نزديک نمود و عصبيتها يشان را نسبت به يکديگر کم کرد، از بيرون شروع به سمپاشي کردند.

بله، وقتي که نماز جمعه ي تهران تشکيل مي شود و پشت سر امام جماعت انقلابي شيعي در تهران، رؤساي نهضت ها و کشورهاي اسلامي و موجهان ملت هاي مسلمان در چند صف مي ايستند و با خلوص تمام نماز مي خوانند- که در طول اين چند سال، ما دايماً چنين چيزهايي داشته ايم- دشمنان اسلام، از حقد و غضب پر مي شوند. اين، درست ضد آن چيزي است که آنان برايش پول خرج کرده اند. انقلاب اسلامي آمد و همه ي نقشه هاي آنان را بر هم زد؛ طبيع است که در صدد مقابله بر مي آيند.
منبع:www.khamenei.ir