بررسی سونی اريکسون Z610 (5)


 






 

ساير امکانات:
 

تقويم Z610 دارای تصوير ماه ، هفته و روز است . فقط يک نوع رويداد وجود دارد . اينکه هفته با چه روزی آغاز شود به شما بستگی دارد . کارهای انجام شده را می توان علامتگذاری کرد .

کرنومتر و تايمر شمارش معکوس نيز وجود دارد . اين مدل مبدل ارز و واحد ندارد .

دسترسی به سايت های وب و WAP آسان است . تلفن از طريق GPRS کلاس 10 داده را انتقال می دهد . تا زمانی که شبکه از UMTS پشتيبانی می کند ، استفاده از آن بهترين انتخاب است . تلفن دارای مرورگر WAP است که همچنين می تواند صفحات ساده HTML ( در حالت افقی) را نيز باز کند .

برای ارتباطات نزديک می توانيد از بلوتوث يا کابل usb استفاده کنيد . تلفن از عملکرد استاندارد mass storage ( کارت حافظه داخلی ) نيز پشتيبانی می کند . Z610 پورت مادون قرمز ندارد . بسته بندی اصلی شامل يک CD است که تمامی نرم افزارها و درايوهای مورد نياز را دارد . File manager موجود در Z610 به شما امکان می دهد که فايل ها را انتخاب کنيد ، آنها را کپی و جابجا نماييد و همچنين پوشه ها را به ميل خود ايجاد يا حذف کنيد .

manager به سه قسمت اصلی تقسيم می شود – يک قسمت برای فايل های حافظه تلفن ، يک قسمت برای فايل های کارت حافظه و قسمت ديگر نيز فايل های دو قسمت اول ر ادغام می کند . حافظه داخلی تلفن حدود 20mb است.
منبع:www.irmob.com