نکاتی کلیدی برای خانم ها در انتخاب لباس


 





 
نکاتی برای خانم هایی که شکم بزرگی دارند :
خانم ها عقیده دارند که ممکن نیست با وجود داشتن چربی آویزان روی شکم ، اندام زیبایی داشت . بسیاری از خانم ها از این مشکل رنج می‌برند . اگر شما هم از داشتن شکم بزرگ عذاب می‌کشید و نمی ‌توانید آن را کوچک کنید ، حداقل می ‌توانید با رعایت نکاتی ساده آن را مخفی کنید تا کمتر دیده بشود . در اینجا نکاتی را برای شما بیان می‌ کنیم که به شما کمک می‌کند تا چربی زیادی شکم خود را بپوشانید و این تصور را ایجاد کنید که شکم صاف و مناسبی دارید .
1 - شلواری بپوشید که که کمر آن روی شکم شما قرار بگیرد ، نه بالای شکم و نه زیر آن ؛ در این صورت شکم شما نصف دیده می‌ شود ! شلوار هایی که پاچه ‌های آن از زانو به پایین به تدریج گشاد می‌ شود و در کمر چسب و تنگ است ( Boot – cut ) ، می تواند به کوچک تر نشان دادن شکم تان کمک کند .
2 - پیراهن‌ هایی انتخاب کنید که پارچه چین‌دار و چروکی داشته باشد . هیچ کس نمی‌ تواند تشخیص بدهد که گوشت شکم شما این چین‌ ها را ایجاد کرده است یا پارچه لباس .
3 - پیراهن و بلوز های مدل Wrap ( مدلی که یک طرف لباس روی طرف دیگر پیچیده می‌ شود ) بپوشید . این مدل بالا تنه باعث می‌ شود که سینه شما به دو قسمت تفکیک بشود و کمر مشخص‌ تری ایجاد کند ، در نتیجه شکم شما کوچک تر به نظر می ‌رسد .
4 - دامن هایی که خط کمر آن پایین ‌تر است ، شکم شما را کوچکتر نشان می دهد .
5 - شلوار جینی انتخاب کنید که سایز آن از اندازه واقعی شما یک سایز بزرگتر باشد ، در این صورت شلوار کمی شل است و به راحتی دور کمر شما قرار می‌ گیرد ، در نتیجه شکم شما را می‌ پوشاند .
6 - تی‌ شرت و بلوز هایی بپوشید که پایین آن بلند و تا پایین کمر باشد . این مدل بالا تنه به راحتی قسمت جلوی شکم را می‌ پوشاند و ران شما را در دو طرف لاغر تر نشان می‌ دهد .
7 – شلوار های پلیسه دار نپوشید ، چون پلیسه و چین قسمت کمر تنها باعث می‌ شود که به ناحیه شکم توجه بیشتری بشود .
8 - به طور کلی جیب ، پلیسه و چین در ناحیه پشت ، جلو و پهلوی شکم باعث می شود که به قسمت میانی بدن شما بیشتر توجه بشود و شکم شما بزرگتر به نظر برسد .
9 - از پوشیدن پیراهن ‌های آستین کوتاه تنگ و تی‌شرت ‌های کوتاه خودداری کنید . در عوض مدل‌ های تونیک و بلند تر و کمی جادار و آزاد را انتخاب کنید .
10 - از پوشیدن کت ، مانتو ، پیراهن و هر نوع لباس کمر دار جدا خودداری کنید . کمر باعث ایجاد جمع ‌شدگی و چین در قسمت شکم می‌ شود و دور شکم را بزرگ تر از آنچه که هست ، نشان می‌ دهد .
مدل لباس برای کسانیکه اندامی مانند جنیفر لوپز دارند !
هیچ کس در تمام انواع مدل های لباس خوب و عالی به نظر نمی رسد ، حتی افراد مشهور . برای همین است که ستارگان بزرگ دنیا و افراد مشهور متخصصین مد حرفه ای استخدام می کنند تا لباس هایی که متناسب شکل اندام آنها است ، طراحی کنند . اما شما هم می توانید روشهای ساده ای را بیاموزید که با کمک آنها مناسب تر و خوش تیپ تر به نظر برسید .
مثلا یکی از اسم های مستعارجنیفر لوپز گیتار ( La Guitarra ) است . فكر می كنید چرا ؟ چون خیلی گیتار نواز خوبیست ؟ ! نه ؛ به این خاطر كه اندام او همانند انحنا ها و خطوط گیتار است . یعنی نیمتنه پایینی انحنا دار و بزرگ ، با کمری باریک و مشخص دارد ، ران های او بزرگ و برجسته است و بالا تنه كوتاه تری دارد .
اگر شما هم اندامی شبیه لوپز دارید ، باید بیشتر از این مدل ها استفاده کنید :
شلوار هایی که پاچه های آن از زانو به پایین به تدریج پهن و گشاد می شود ( Boot – cut ) و در کمر چسب و تنگ می شود .
یقه های باز و گشاد مثل یقه هفت تند و یقه قایقی که ظاهر شانه های شما را پهن تر و عریض تر نشان می دهد و به اندام شما تناسب می بخشد .
قسمت بالاتنه لباس تان را آستردار و لایه دار انتخاب کنید یا بلوز و تاپی بپوشید که چین دار باشد ، بالاتنه ای با طرح های تند یا از پارچه های براق هم بسیار خوب است و همگی آنها باعث می شود که توجه به سمت بالا تنه شما جلب شود ؛ گردنبند های بزرگ و درشت ، روسری و شال هم تاثیر بسیار خوبی دارد .
دامن های خطی A شکل ، دامنی با پلیسه های نرم و ظریف یا کلوش که کمر را دربرمی گیرد و ران ها را کوچکتر نشان می دهد .
پیراهن های تابستانی دکلته را با کمربند بپوشید .
از پوشیدن شلوار های سرتاسر تنگ و چسب ، و دامن های ( pencil skirts ) تا روی زانو که از ران تا پایین دامن تنگ و چسب است ، خودداری کنید ، زیرا شما را طوری نشان می دهد که انگار برآمدگی و تورم دارید و انحنا های زنانه شما را نا مناسب نشان می دهد .
از رنگ های تیره تر و تک رنگ در قسمت پایین تنه استفاده کنید . رنگ های روشن و طرح و نقش را برای قسمت بالایی بدن خود نگاه دارید
مدل لباس برای خانوم های کمر باریک :
هیچ کس در تمام انواع مدل های لباس خوب و عالی به نظر نمی رسد ، حتی افراد مشهور . برای همین است که ستارگان بزرگ دنیا و افراد مشهور متخصصین مد حرفه ای استخدام می کنند تا لباس هایی که متناسب شکل اندام آنها است ، طراحی کنند . اما شما هم می توانید روش های ساده ای را بیاموزید که با کمک آنها مناسب تر و خوش تیپ تر به نظر برسید .
بیانسه نولز نمونه عالی از اندامی شبیه ساعت شنی است ، یعنی ران و سینه بزرگی دارد و کمر بسیار باریکی دارد . اگر اندام او را اندازه گیری کنیم ، احتمالا معلوم می شود که خط کمر او 10 اینچ ( 25 سانتیمتر ) از ران و سینه او کوچکتر است .
اگر شما هم چنین هیکلی دارید ، بهتر است در میهمانی‌ های خصوصی و مجالس زنانه ، اینگونه لباس بپوشید :
پیراهن ها و بلوز های مدل wrap را انتخاب کنید که بر انحنا های بدن شما تاکید می‌ کند .
برای لباس میهمانی و شب ، مدلی با یقه باز و کمری جمع و تنگ یا کمردار بپوشید .
مدل کت هایی که در قسمت کمر تنگ و چسب می شود برای شما مناسب ‌تر است .
یقه های گرد و ملایم تا اندام S شکل شما را کامل کند .
شلوار های جین با اندازه متوسط و کمری که تنگ و چسب است انتخاب کنید .
از پوشیدن شلوار های تنگ low-rise ، کت های تنگ و پیراهن هایی که در قسمت جادگمه ها کشیده می‌ شوند ، خودداری کنید .
پارچه های مناسب شما ، پارچه هایی است که اندکی استرچ و کششی باشد مانند پارچه های کشباف یا بافتنی های کشباف نرم و سبک .
به جای مبارزه با انحنا های بدن خود ، ( در میهمانی ‌های زنانه ) آنها را به خوبی نشان بدهید .
منبع:Salijoon .info
ارسال توسط کاربر محترم سایت : sajad2007