Lookout Mobile Security: محافظ از اندروید در مقابل بد افزارها


 





 
هنوز بر سر اینکه موبایل ها و به خصوص اسمارت فون ها به نرم افزارهای امنیتی نیاز دارند یا خیر میان کارشناسان امنیت بحث و اختلاف نظر است و نمی توان با قاطعیت اعلام نتیجه کرد. اما سیستم عامل اندروید امروزه هدف بسیاری از بدافزارهای آسیب زننده و خطرناک قرار گرفته است . بنابراین یک اپلیکیشن ضد بدافزار چیزی است که تقریبا همه دارندگان تلفن های اندرویدی باید بر روی دستگاه های شان نصب کنند. یکی از بهترین برنامه های ضد بدافزار برای این سیستم عامل، Lookout Mobile Security است.

Lookout Mobile Security یا دیده بان امنیت موبایل، در نسخه های رایگان و غیر رایگان عرضه می گردد و شما بسته به نیازتان می توانید به استفاده از آن بپردازید. با استفاده از این برنامه می توانید به جستجو و بلاک کردن بد افزارها درون تلفن همراه هوشمند اندرویدی تان بپردازید. این اپلیکیشن نه تنها بدافزارهای معمول حال حاضر را شناسایی می کند، بلکه می تواند در مقابل بدافزارهای جدید هم که شناسایی می شوند عکس العمل نشان دهد. همچنین بدافزارهایی را که می خواهند هنگام انتقال اطلاعات از کامپیوتر به موبایل منتقل شوند، مسدود می کند.
یکی دیگر از قابلیت های مهم و کاربردی این اپلیکیشن، کمک به شما در موقعیت یابی از راه دور موبایل تان است. این امکان گاهی اوقات برای یافتن موبایل گم شده یا به سرقت رفته بسیار مفید و پرکاربرد خواهد بود. این کار از طریق سایت این اپلیکیشن انجام می شود. اگر هم موبایل تان روی Silent باشد، می توانید زنگ آن را با شدت زیادی به صدا در آورید تا بتوانید آن را بیابید
منبع:نگهبان
ارسال توسط کاربر محترم سایت :king007