روابط زناشويي خود را بهبود بخشيد


 






 
رضايت زناشويي، يعني انطباق بين انتظاراتي که فرد از زندگي زناشويي دارد و آن چه که در زندگي اش تجربه مي کند. بسياري از زوجين نمي توانند سطح انتظارات خود را با واقعياتي که در زندگي زناشويي وجود دارد تطبيق دهند. بنابراين پس از گذشت چند سال از زندگي مشترک با انبوهي از تناقضات مختلف مواجه مي شوند.
زوج هايي که قبل از ازدواج با دانش کافي در مورد رابطه ي زناشويي و مهارت هاي زندگي آشنايي کامل پيدا کرده اند، مسلماً به راحتي مي تواند اين تطبيق ها را در زندگي زناشويي خود ايجاد کنند و بدين ترتيب مراحل زندگي را قدم به قدم با کمک يکديگر پشت سر گذاشته و از لحظه لحظه ي زندگي زناشويي خود نهايت لذت را ببرند! اما در خصوص زوج هايي که تا به امروز اين دانش را نياموخته اند توصيه مي شود تا فرصت باقي است نسبت به فراگيري دانش جنسي و مهارت هاي زندگي اقدام کنند.
کم نيستند زوج هايي که اسير انتظارات کاذب مي شوند و نمي توانند از آنها رهايي يابند. از يک طرف به دليل عدم آگاهي کافي از مهارت هاي رابطه زناشويي از قدرت تشخيص ضعيفي برخوردارند و به تنهايي قادر به حل مشکلات جنسي خود نيستند و از طرف ديگر هيچ گاه براي حل مشکلات جنسي به مشاور خانواده مراجعه نکرده يا هيچ گاه نزد پزشک از مشکلات خود سخني نگفته اند.
زوج هايي که قصد دارند تازه زندگي زناشويي خود را آغاز کنند، به خاطر داشته باشند که قبل از برقراري يک رابطه بهتر است اقدام به فراگيري دانش و مهارت هاي يک رابطه زناشويي کنند. مراجعه به يک مشاور خانواده در نزديکي محل سکونت شما يا مشاوره خانواده آنلاين شرکت دو کبوتر طلايي مي تواند شما را گام به گام به سوي خوشبختي سوق دهد. چون کم نيستند جواناني که به دليل عدم آگاهي از چنين مهارت هايي در اولين تجربه ي خود دچار آسيب هاي روحي و فيزيکي شديدي شده اند و پس از آن نيز ديگر نسبت به برقراري روابط زناشويي احساس ناخوشايندي دارند. اگر شما به پيشگيري قبل از درمان اعتقاد داريد، از همين امروز نسبت به کسب دانش و مهارت هاي زندگي زناشويي اقدام کنيد. همه ي افراد پس از رسيدن به سن قانوني مي توانند نسبت به کسب چنين آگاهي اقدام کنند. در راه فراگيري اين علم بايد بي حوصلگي، بي تفاوتي، نااميدي، کم رويي و... را کنار بگذاريد و خدا را شکر کنيد که شما جاي زوج هاي طلاق گرفته نيستيد وهنوز فرصت باقي است که کيفيت زندگي زناشويي خود را بهبود بخشيد.
تمامي نعمت هايي که خداوند به انسان ها داده است، ارزشمند هستند و انسان زماني قدر اين نعمت ها را مي داند که نسبت به آنها دانش کافي داشته باشد و بداند چگونه بايد از اين نعمت ها به درستي استفاده کند تا بيشترين لذت را در زندگي ببرد. اندام جنسي انسان هم يکي از هزاران نعمتي است که خداوند به انسان ها داده است تا زندگي زناشويي را لذتبخش کند.
از شما که از رابطه ي زناشويي خود و همسرتان ناراضي هستيد، سؤال مي کنيم که چقدر با تکنيک صحيح آميزش جنسي آشنايي دارد؟ آيا با پيشنوازي هاي قبل از شروع يک رابطه کاملاً آشناييد؟ چقدر از کاربرد وسايل پزشکي استاندارد اطلاع داريد؟
کم نيستند افرادي که سال هاست به چند روش ابتدايي و تکراري برقراري يک رابطه آگاه هستند و اعتقادي هم به فراگيري دانش و مهارت هاي رابطه ي زناشويي ندارند.
البته در کنار فيلم هاي غيراخلاقي و نامناسب، صدها وسيله و داروي جنسي غيراستاندارد به شکل کرم، کپسول و آمپول شيميايي تبليغ مي شوند که اگر چه در کوتاه مدت اثراتي جزيي دارند، ولي متأسفانه در دراز مدت عوارض جانبي خطرناکي نظير صدمه به سيستم قلبي و عروقي بدن، تضعيف يا تخريب رشته هاي عصبي در اندام جنسي زوجين، تشديد انزال زودرس در مردان، تغييرات شديد هورموني، امراض پوستي مختلف، افت شديد ميل جنسي در زوجين، نازايي در زوجين و... را در بر خواهند داشت.
افرادي که با تکنيک هاي صحيح آميزش جنسي آشنايي کامل دارند و آن را در زندگي زناشويي خود به کار مي گيرند، به اين توانمندي دست يافته اند که با عملکردي صحيح رابطه ي زناشويي خوبي داشته باشند.
در دنيا صدها کتاب در زمينه تکنيک هاي صحيح رابطه ي زناشويي منتشر شده است که اخيراً شرکت «دو کبوتر طلايي» نيز تعدادي از اين کتاب ها را به زبان فارسي تهيه کرده و در کنار محصولات طبيعي زناشويي «ايکس- تايت» به متقاضيان تقديم مي کند.
آقاياني که با تکنيک هاي صحيح رابطه ي زناشويي آشنايي کامل ندارند يا قادر نيستند اين تکنيک ها را در تماس هاي جنسي خود به کار گيرند، معمولاً پس از گذشت چند سال از زندگي زناشويي، کم کم با تغيير رفتار بانوان (نظير نارضايتي ها، لج بازي ها، بهانه جويي ها، افسردگي ها و پرخاشگري) مواجه مي شوند. بدانيد بانوان برعکس آقايان که به کميت مي انديشند، به دنبال کيفيت يک رابطه هستند.
منبع: 7 روز زندگی شماره 123