شخصيت دوست شما چگونه است؟


 






 
آيا مي دانيد كه دوست تان چه رنگي را بيش از همه دوست دارد؟ اگر مي دانيد با خواندن مطلب زير مي توانيد تاحدودي پي به شخصيت او ببريد.
سبز: اگر دوست تان به رنگ سبز علاقه مند است،‌او همه چيز را از دريچه مثبت نگه مي كند و خوبي هاي شما را مي بيند.او همواره به شما اميد مي دهد. هر گاه احساس خستگي و نااميدي كرديد،‌ مطمئن باشيد مي توانيد از چنين دوستي كمك بگيريد.
آبي: دوستي كه رنگ مورد علاقه اش آبي است؛‌ رنگ دريا و آسمان،‌ كسي است كه برايتان صلح و آرامش مي آورد. هر گاه از هياهو خسته شده ايد و ذهن تان بسيار مشوش است‌، مي توانيد سري به اين دوست تان بزنيد.
زرد: رنگ زرد،‌رنگ خورشيد است. كسي كه رنگ محبوبش زرد است باعث شادي دوستان مي شود اندوه و غم را از وجود آنها مي زدايد.
قرمز: دوستي كه رنگ مورد علاقه اش قرمز است،‌كسي است كه قوانين و مقررات زندگي را به دوستان خود ياد مي دهد و با جملات گرم و پر از محبت،‌ اين اميد را مي دهد كه براي عوض شدن هميشه فرصت هست.
نارنجي: دوستي كه رنگ محبوبش نارنجي است؛‌ روح ما را سرشار از انرژي مثبت مي كند و در واقع با عشق و علاقه باعث بالندگي دوستان خود مي شود.
خاكستري: دوستي كه به رنگ خاكستري علاقه دارد به ما معني و مفهوم سكوت را ياد مي دهد. او با رفتار ،‌تفكر و درون نگري خود باعث مي شود كه خود و ديگران را بهتر بشناسيم.
بنفش: دوستي كه رنگ بنفش را دوست دارد،‌ بدانيد كه او فردي خاص است،‌ شريف و درستكار،‌ به ديگران كمك مي كند تا حقايق را به درستي و از صميم قلب درك كنند.
قهوه اي: كسي كه از رنگ قهوه اي خوشش مي آيد،‌ مي تواند به دوستان خود كمك كند كه واقع بين باشند و در رويا و آسمان سير نكنند و فكر هاي غلط را دور بريزند. آنها مي توانند به ما ياد بدهند تا با ديد منطقي به وقايع روزمره و ساده زندگي نگاه كنيم.
سفيد: دوستي كه رنگ مورد علاقه اش سفيد است،‌ كسي است كه كمك مي كند واقعيت هاي پشت پرده و حكمت ها را از لابه لاي تجربيات و اتفاقاتي كه برايمان مي افتد بهتر درك كنيم.
منبع: جوانان امروز شماره 2089