نویسنده: علی اکبری




 

دل خود را به خدا بسپارید

بسم الله الرحمن الرحیم
«بسم الله الذی لاارجو الا فضله و لا اخشی الا عدله»
با سلام به رهبر کبیر انقلاب و امت شهید پرور و خانواده و بستگان عزیزم و با درود فراوان به روح شهیدان اسلام.
السلام علیک یا ابا عبدالله، یا ثارالله یا سیدالشهداء، اسلام علیک یا ابوالفضل، السلام علیک ای یدالله.
سلام بر 72 شهید کربلا و سلام بر کربلا، سرزمینی که شهید است و سلام بر عاشورا، روزی که شهید است و در پیشگاه خداوند شهادت خواهند داد، چه آنان که ناظر بر حماسه ی حسین (ع) بودند و سلام بر 72 تن شهید ایران و سلام بر تمام شهدای راه قرآن و سلام بر مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف شهید منتظر و سلام بر روح الله شهید زنده و بنده ی مقرب خدا.
حال که باید سفر را آغاز کرد، از تو می خواهم که ما را حسینی سازی و از برای ما گمشدگان، حسین را راهنما سازی.
ای مومنین استوار، ایستادگی نمایید که پیروزی نزدیک می باشد و بدانید تنها راه سعادت، پیروی از رهبریت با تدبیر امام می باشد.
پدر و مادرم، صبور و بردبار باشید که «انا الله و انا الیه راجعون». از شما التماس دعا دارم و حلالیت می طلبم. از کلیه ی بستگان و آشنایان و یا افرادی که نمی شناسمشان و حقی به گردنم دارند و امت شهید پرور حلالیت می طلبم. خواهر عزیزم فاطمه جان، خدا را شکر می کنم که زندگی تو ما را به یاد سرگذشت اسرای کربلا می اندازد.
پدر و مادر و بقیه ی کسانی که راه شما راه اسلام است و در راه اسلام حرکت می کنید، تقاضای من از شما این است که تا آن جا که توان در بدن دارید در جهت اسلام به کار برید و در این راه از هیچ چیز هراس به دل ندهید که خدا است. شکافنده ی دریاها و حافظ همه و از شما می خواهم که در حق امام دعا کنید و از خداوند بخواهید که این نعمت الهی را تا انقلاب مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف حفظ کند و از شما می خواهم که برای من نیز دعا کرده و از خدا بخواهید مرا نیز با جمیع شهدا محشور کند و از شما می خواهم که دعاها را فراموش نکنید، زیرا که دعا وسیله ای است برای تقرب به خدا و مقربین نیز از مخلصین درجه شان بیشتر است.
و باز انتظار من از شما این است که صبور و ملایم باشید و همچنان که کسی بهترین چیزهای خود را برای عزیزترین کسان خود می خواهد، شما نیز بهترین چیزهای خود را برای خدا بخواهید که البته همه متعلق به او است. و بازگشت همه به سوی اوست. و از شما می خواهم با تمام قوا از اسلام عزیز دفاع کرده و هیچ لحظه از یاری خداوند مأیوس نشوید و هرگاه می خواستید برای من دلتنگ شوید، به یاد عزیزترین کسان تان که در کربلای حسین (ع) شهید شده اند بیفتید و فراموش نکنید که آنها بزرگ ترین عزیزان ما بودند و این راه برای آنها عزیز و گرامی بود و اگر خواستید گریه کنید برای این شهیدان راه حقیقت اشک بریزید و با یاد آنها، و هم چنین به فکر هزاران نوگل اسلام بیفتید که در کربلای ایران شهید شده اند و دل خود را به خدا بسپارید و در مشکلات از او یاری بخواهید، همچنان که من خواهرم را به خدا سپردم و رضای ما، در رضای اوست و اگر خداوند خواست و او بازگشت به او بگویید که او برای من حکم یک هادی را داشت و ثابت کرد که رهرو فاطمه سلام الله علیها است و به حقیقت شفیع ما در روز جزاست.
برادرم و خواهرانم که رهرو و مقلد امام هستید، پابر جا باقی بمانید و لحظه ای پشت او را خالی نکنید که او استوار است ولی شما و ما با به گمراهی می رویم، و برای این نعمت الهی شکرگذاری کنید.
و نکته ی دیگری به خانواده ام تذکر می دهم و آن این است که لحظه ای از امر به معروف و نهی از منکر غافل نشوید و اگر کافر یا انسان ستمگری را امر به معروف و نهی از منکر کردید و باز در منکرات خود پا بر جا ماند، اگر نور چشم تان هم باشد، طردش کنید که میان خدا و او باید یکی را انتخاب کنید.
در پایان اضافه می کنم که کلیه ی قرض هایم را به برادر نورانی، یکی از دوستان، می گویم که با حلال خواهی از شما می خواهم که آنها را بپردازید و اگر کسی حقی پیش من دارد، از او می خواهم که حلالم کنند و اگر حقی پیش کسی دارم حلالش باد.
برای فرج امام زمان و برای امام و انقلاب و مستضعفین دعا کنید.
التماس دعا دارم
حلالم کنید.
علی
منبع: اکبری، علی؛ (1390) وصیت یاران، تهران: یازهرا(س)، چاپ اول.