نویسنده: علی اکبری




 
ای امام، در روز قیامت شفاعتم کن.
بسم الله الرحمن الرحیم.
با درود به رهبر کبیر انقلاب اسلامی، این کوه استوار و قلب تپنده مستضعفین جهان امام خمینی و با سلام بر تمامی مستضعفین و پیروان راستین اسلام و فقاهت و با امید هر چه نزدیک تر شدن ظهور حضرت مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف این درهم شکننده ی پایه های کفر و نفاق و استکبار در سراسر جهان و با سلام بر امت رزمنده و قهرمان ایران.
سلام بر حسین (ع) که در انتخاب راه، ما را یاری نمود. سلام بر تو ای بنده ی واقعی خدا که ما را زنده کردی و درس چگونه مردن را به ما آموختی و با سلام بر امت حزب الله که ادامه دهنده ی راه امام حسین (ع) هستید.
می خواستم چند کلمه ای به عنوان وصیت نه، بلکه به عنوان پیام بنویسم. چون که شهدا زنده اند. برای این که آنچه را از حسین (ع) آموخته ام و آنچه که آرزوی نهایی ام بود را امکان دارد به آن برسم، شاید چند روز دیگر، خدا به راز و نیازم جواب مثبت دهد که همیشه این دعا را تکرار می کردم «اللهم ارزقنی توفیق الشهاده فی سبیلک» و از خداوند می خواهم دعایم را مستجاب نماید.
از تمام برادران و خواهران می خواهم برایم دعا کنند که خداوند از گناهانم بگذرد.
از برادران پاسدارم استدعا دارم در دعاهای نماز شب شان، از خداوند متعال برایم طلب آمرزش نمایند، و به آنچه که امام می گوید عمل نمایند، از مسئولین اطاعت نمایند. و هر کاری را برای رضای خداوند انجام دهند.
از خانواده ام می خواهم که در مرگم ناراحت نشوند و مرا ببخشند. و اما پدر و مادرم از شما می خواهم برایم گریه نکنید و ناراحت نشوید و در مرگم صبور و بردبار باشید و آنچه را که از پدر و مادر یک پاسدار انتظار می رود دارا باشید. بر روی قبرم «ناکام» ننویسید که این راه را خود آمده ام و به آنچه آرزو داشتم رسیده ام. اگر جنازه ام به دست شما رسید، نزدیک قبر شهید ایمانی با لباس فرم سپاه، این کفن مؤمنین خدا، به خاک بسپارید. در گوشه ی قبرم دو پرچم سبز و سرخ که کلمه ی مبارکه «لا اله الا الله» و «الله اکبر» بر روی آن نقش بسته باشد را بکوبید. چون که هدفم اعتلای کلمه «لااله الا الله» بوده است. و اگر جنازه ام به دست شما نرسید، ناراحت نباشید و از خداوند برایم طلب آمرزش کنید و از تمام اقوام و دوستان چنانچه از دست بنده ناراحت شده اید به بزرگی خودتان مرا ببخشید.
ای امام، سلام این سرباز حقیرت را در این جبهه ی خونین اسلام بپذیر. اگر زنده بودم و سعادت داشتم که خدمت شما برسم، زیارتت می کنم. و اگر شهید شدم، از خداوند بزرگ برای من طلب آمرزش کن و در روز قیامت شفاعتم کن.
ای امت حزب الله، از شما می خواهم که از امام پیروی کنید و همیشه در خط ولایت فقیه حرکت کنید. از قرآن و ائمه ی اطهار علیهم السلام فاصله نگیرید که سعادت در همین است. امام را تنها نگذارید و همیشه همراه امام در صحنه باشید. اخلاق اسلامی را رعایت کنید. تا می توانید کتاب های اخلاقی آیت الله مشکینی و شهید محراب آیت الله دستغیب را مطالعه کنید. امیدوارم مرا حلال کنید.
جعفر کوشکی
هوالمحبوب
توپچی عاشق
منبع: اکبری، علی؛ (1390) وصیت یاران، تهران: یازهرا(س)، چاپ اول.