نویسنده: علی اکبری




 

با شیطان درون خود ستیز نمایید

بسمه تعالی
قدر بدانید زمانی را که در آن زندگی می کنید و شکر کنید خداوند تبارک و تعالی را، چرا که این قرن قرنی است که به فرموده امام: « این قرن، قرن پیروزی مستضعفان بر علیه مستکبران است.»
ان شاء الله زمانی است که صاحب الزمان مهدی موعد عجل الله تعالی فرجه الشریف، ظهور خوهد کرد. تنها یک چیز را مهم بدانید و آن قدم برداشتن در خط انبیاء و امام، و همان طور که می دانید حضرت علی (ع) فرموده اند: «دنیا جای گذر است، نه ماندن.» پس چه بهتر که از لحظه به لحظه این زندگی در راه رسیدن به معبود استفاده کنیم و در عین حالی که با شیاطین بزرگ مانند آمریکا و شوروی و... می جنگیم، در عین حال، با شیاطین بزرگ تر درونی خود «نفس اماره» نیز به ستیز بپردازیم.
مادرم، امیدوارم از شیری که در نوزادی به من نوشاندی، حلالم کنی و از اذیت و آزاری که به تو نموده ام مرا ببخشی. چنانچه سعادت شهید شدن را داشتم، هرگز ناله و شیون مکن و بدان که اگر ان شاء الله اجری در کار باشد، اول تو، بعد من، زیرا این اجر حاصل زحمات توست. مادر مهربانم، پدرم؛ امیدوارم مرا حلال کنی.
از برادر عزیزم خواهشمندم که دوچرخه و اورکت مرا بفروشد و از وجه حاصل 1500 ریال را برای مرقد پاک و مقدس امام رضا (ع) کنار بگذارد و بقیه را به طور مساوی بین مادرم و خواهرم تقسیم کند، زیرا به آنها مقروضم.
محمد تقی تاج الدین
21/ 4/ 1360
منبع: اکبری، علی؛ (1390) وصیت یاران، تهران: یازهرا(س)، چاپ اول.