نويسنده: جواد امين خندقي




 

از مهم ترين فعاليت هاي شيطان پرستان، توهين به اديان الهي و در رأس همه، دين مسيحيت و حضرت عيسي (عليه السلام) است. البته مي توان اهانت به ساحت خدا و حضرت مريم (عليه السلام) و هم چنين ساير مقدسات را در آموزه ها و تصاوير منتشر شده از سوي آنان مشاهده کرد.
اين قضيه آن قدر جدي است که يکي از مسائل واجب در ميان طرفداران اين فرقه به شمار مي رود؛ به گونه اي که اگر کسي به مقدسات جسارت نکند، در واقع، يک شيطان پرست نيست.
در ادامه، قسمت هايي از کتاب مقدس شيطان، که در خطاب به حضرت عيسي (عليه السلام) اين گونه مي آيد:
« در اين بيابان خشک و بدون زرعِ از فولاد و سنگ، من صداي خود را بالا مي برم تا بشنوي. رو به سوي شرق و غرب و شمال و جنوب اعلام مي کنم: مرگ بر ضعيفان و درود بر نيرومندان. چشمانت را باز کن و بنگر؛ اي مرد کوته فکر و به من گوش کن اي سرگروه گمراهان !!! من اين جا ايستاده ام و خردِ تو را به مبارزه مي طلبم و از تو، از آن خدا سؤال مي کنم. دلايل تو براي اثبات آن ده فرمان طلايي چيست؟ هيچ گاه نمي تواني تصويري از بت هاي خود ارائه دهي. من انگشت سبابه ي خود را، در خون ريخته ي تو فرو مي کنم و ضعف تو را نمايان ساخته و بالاي تاج خار و روي ابروي تو مي نويسم: شاهزاده ي واقعيِ نفرت، و پادشاه بردگان ». (1)
آن گاه لاوي به کفرگوييِ خود ادامه مي دهد و مي نويسد:
« من به چشم هاي يهوه [خدايِ] ترسناک تو خيره شده و با شجاعت در مقابل او مي ايستم و تبرِ پهن خود را بالا آورده و جمجمه ي کرم خورده ي او را خرد خواهم کرد ». (2)
جسارت به مقدسات در همين آموزه ها تمام نمي شود و مي توان در عکس هاي پخش شده در محل هاي مختلف، اين مطلب را دنبال کرد.
اکنون براي نمونه تعدادي از اين تصويرهاي قابل نمايش را، در جسارت به ايشان مي آوريم و از آوردن اين تصاوير موهن، به شدت عذرخواهي مي کنيم.
عکس راست: « او خيلي با حال است. به دنيا آمد، کادو گرفتم. مُرد، شکلات گرفتم ». عکس سمت چپ: « خدا ورشکسته است ».
تصوير، عکس پسربچه اي است که مي خواهد با عروسک سرباز رومي، عروسک حضرت مسيح (عليه السلام) را بکشد و روي عکس نوشته: « صليب کمکي نمي کند. »
مسيحيان مي گويند علت شهادت حضرت، مصلوب شدن ايشان نبوده است و ايشان با نيزه ي سربازي شهيد شده اند و همان گونه که پيش تر هم اشاره شد، بحث شهادت حضرت از اساس باطل است.
اين عکس اشاره مي کند به اين که حضرت مسيح (عليه السلام) با استفاده از کرامت شان (روي آب راه رفتن) مي آيد و بازي واترپلو را خراب مي کند.
روشن است که کرامات ايشان اين طور به سُخره گرفته شده است.
روي اين عکس که مربوط به يک مغازه ي لباس فروشي است، نوشته شده: « مسيح اين [مصلوب شدن] را براي خوش گذراني (3) انجام داد. »
اين مغازه که تي شرت هايي با نقش هاي مبتذل و شيطاني مي فروشد، با اين نوشته، قصد توهين به حضرت و تکذيب هدف والاي رسالت ايشان را دارد.
از راست به چپ: « مسيح هواي دروازه را دارد، » . « مسيح تيم فوتبال فانتاسي را آماده مي کند ». « مسيح از يانکي ها متنفر است ».
مي بينيد که براي طرفداري يک تيم يا تبليغ محصول، به راحتي از عکس ايشان استفاده کرده اند.
اين دو تصوير، مربوط به دو بازي است که از عکس ايشان استفاده شده است.
سمت راست: بازي « مسيح، شکارچيِ خون آشام ».
عکس هايي که آمد، فقط بخش کوچکي از چنين عکس ها است و اين توهين نسبت به خدا و حضرت مريم (عليه السلام) نيز است که از آوردن آن ها معذوريم.
اين تصويرها به طور گسترده در پايگاه هاي مختلف اينترنتي وجود دارد و شيطان پرستان آن ها را به شدت تبليغ مي کنند. بسيار واضح است که در اسلام و حتي ديگر اديان الهي، اين چنين رفتارها بسيار ناپسند است. در همين زمينه، فيلم هاي زيادي (4) نيز توليد و پخش شده است.

پي نوشت ها :

1. کتاب مقدس شيطاني، فصل کتاب شيطان، بخش آتش به نقل از صديقي پاشاکي، علي، جنون شيطان پرستي، صص 149 و 150.
2. همان.
3. ترجمه ي صحيح تر آن « مسيح اين [مصلوب شدن] را براي فاحشه ها انجام داد » است که براي رعايت احترام بيشتر اين گونه معنا شده است.
4. از جمله: بروس قدرتمند 1 و 2 (Bruce Almighty)، سال اول (Year One) و....

منبع مقاله :
امين خندقي، جواد، (1390)، شناخت و بررسي شيطان پرستي، قم: ولاء منتظر (عجل الله تعالي فرجه الشريف)، چاپ پانزدهم