ناشناس ( تحصیلات : لیسانس ، 23 ساله )

سلام‌خسته نباشید.اگه بارها دیده باشین و با پدر خانواده حرف زده باشین و او قول دهد دیگه به مادر خانواد خیانت نکند و او ادامه دهد با ارتباط تلفنی و با وجود اینکه اولین بار هست و خیلی پدر خوبی هستن. گفتنش به مادر خانواده صحیح است؟من قضیه رو به مادر گفتم و عذابی میشکم از قبل هم بدتر هستم که این ثضیه رو میدونستم عذاب میکشم با وجود اینکه مادر بخشیدن ولی چون من باعث شدم اینو بفهمه خیلی پشیمونم.راهنمایی کنید لطفا ممنون میشم


مشاور (آقای علیدوست)

سلام و عرض ادب و احترام
دوست عزیز بحث خیانت شرایط بسیار دشواریه و مطرح کردنش مشکلات بیشتری رو به بار میاره.
ولی در شرایط مشابه میتونید با فرد قابل اطمینانی در فامیل که در واقع ریش سفید  فامیله مشورت کنید. و یا خودتون مستقیم جریان رو به پدر بگید که شما کانون گرم خانواده رو دوست دارید و نمیخایید اختلاف پیش بیاد و کار به شکایت و رسوایی و طلاق و... بکشه.
ولی گاهی این اتفاقات جنبه روابط جنسی نداره و فقط یک رابطه ساده است ...
متاسفانه تنوع طلبی مردان یکی از این مشکلاته که ختم به خیانت هم میشه ....
گاهی زن خونه هم مثل مادر شما میدونه و برای جلوگیری از علنی شدنش سکوت میکنه ...
چون اگه این موضوع علنی بشه نه تنها کاری رو درست نمیکنه بلکه بدتر همه چی روبه نابودی میتونه بکشونه.
درست که اگر فعلا مادر در جریان قرار نمیگرفت بهتر بود. اما حالا که فهمیده و کار عجولانه ای نکرده؛ نشون میده که ادم فهمیده ای هستند.
شما با پدر مجددا صحبت کنید که از مادر عذر خواهی کنند و اعلام پشیمانی از عمل انجام شده داشته باشند. و برای جبران این کار توجه بیشتری به مادر داشته باشند.
در این شرایط اصلا جای ناراحتی و غصه خوردن شما که چرا به مادر گفتید، نیست.
چون مشکلی پیش نیومده و مادر هم پدر را بخشیده اند.
شما نقش حمایتی خودتون رو از مادر تقویت کنید تا مادر خیالش از جانب شما هم راحت باشه که اولا این موضوع رو فراموش کردید و پدر رو بخشیدید و هم این که تحت هر شرایطی هوای مادر را دارید و کنارشید.

و من الله توفیق.

بیشتر بخوانید:

چگونه با خیانت همسر خود برخورد کنیم
با تکرار خیانت همسرم چه کنم