ناشناس ( تحصیلات : لیسانس ، 37 ساله )

با سلام و احترام مجدد
ممنونم بابت راهنمایی مشاور گرامی جناب آقای احسان فدایی. من هرگز این ازدواج را انجام نمیدهم در این انتخاب شکی نداشتم برای رد یا پذیرش این آقا فقط سوال اصلی من درباره تاثیر شغل 1 روانکاو پس از سالهای طولانی در زندگی شخصی خودشان بود که شما صریحا پاسخ را اینچنین ارائه فرمودید که امکان نداره شغل ایشان مشکل اخلاقی برایشان ایجاد کند ولی من همچنان مردد به این موضوع می باشم. درهرصورت کمال تشکررا از جنابعالی و مجموعه محترم راسخون خواستارم بازهم ممنونم که با دقت پاسخ لازم را ارائه می نمایید.


مشاور (احسان فدایی)

با سلام و سپاس از همراهی مجدد شما با مشاورین «راسخون»، از اینکه ما را به عنوان راهنمای خود انتخاب نمودید سپاسگزاریم.

خواهر گرامی! کاملا درست متوجه شدید زیرا شغل مشاوره و روانشناسی اتفاقاً از آن دست شغل هایی است که نه تنها فرد را بیمار نمی‌کند بلکه او را رشد داده و حداقل او یاد می‌گیرد مشکلات شخصیتی خود را شناخته و برطرف نماید، اما متأسفانه به نظر می‌رسد خواستگار شما مشکلات غیر مرتبطی با شغلش دارد.

در هر صورت خوشحالیم که درست ترین تصمیم‌ها را می‌گیرید و همواره عاقلانه فکر می‌کنید، زیرا امر ازدواج بسیار مهم است و نمی‌توان به راحتی از کنار آن گذر کرد و این فرصت را از دست داد. در واقع درست است که سن شما برای ازدواج کمی بالا رفته است ولی ناامید نباشید و از خدای منان کمک بخواهید تا بهترین همسر را نصیب شما گرداند. همواره یادتان باشد ازدواج نکردن بهتر از ازدواج ناموفق است...

موفق باشید.